• BEAZ

Sökes... Privatklinik vid Halmstad...

Va på KK idag igen o som sist va det hemskt. Jag blir så diskriminerad pga av min övervikt så jag vägrar gå dit mer nu. Har jag inte rätt att få barn pga min övervikt?

Jag vill veta omd et finns ngn privatklinik av ngt slag i närheten..
    Gärna vad det kostar mm... Eller annat tips på hur jag ska gå tillväga för att få någon hormonbehandling eller ngt som sätter igång min ÄL.

// Bea

• Svar på tråden Sökes... Privatklinik vid Halmstad...
  • Ia7

Hej,
    jag vet inte om det finns någon privat klinik i Halmstad. Men jag skulle ju tro det... det brukar finnas någon i varje stad. Har du kollat telefonkatalogen på gynekolog?

Kram och lycka till / ia

• BEAZ

Jappz har kollat... Såg inget...

Ingen mer?

• LiMoFe

Hej!

Det finns en privat klinik som heter Tudor och ligger vid österskans busstation. Jag vet inte så mycket om dem ännu för jag ska dit på mitt /första utredningsbesök den 7/12.

Det finns ett par tjejer här på familjeliv som varit där och varit positiva till dem.

På sidan väntar barn har vi tjejer från halmstad en egen tråd dit du kan vända dig och få lite mer info.

www.familjeliv.se/Forum-1-32/m1020208.html

• BEAZ

jessan a: ja tack för tipset.. jag fick två stycken av min vännina idag med... den ena som du pratde om med...
    ----------------------------------------------
    Adressuppgifter Tudorkliniken
    Skansg. 1 C
    302 46 HALMSTAD 035-12 15 30
    Ekens Läkarmottagning AB
    Bäckagårdsv. 19
    302 40 HALMSTAD 035-345 35

• My 2

Jag har bara hört bra om Tudor-kliniken. Dock gör de inga IVF själva utan bara utredningen. IVF för hallänningar görs i Göteborg / Malmö (beroende på var man bor, gränsen går mellan falkenberg och halmstad). Göteborg har just nu 18 månaders väntetid och Malmö 6 månader, så en flytt på 35 kilometer gör 12 månaders skillnad i Halland Surt.

/my

• BEAZ

ja men jag ska inte göra ngt ivf eller utredning jag vill bara ha hormoner som sätter igång min äl..

Svar på tråden Sökes... Privatklinik vid Halmstad...