• Anonym

tips på porrfilmer

jag ska för första gången iväg och hyra en porrfilm, till mig och min pojkvän, till ikväll..är det någon som har tips på någon som är lagomt mysig och passar att titta på för oss som par..vill inte ha nåt för rått om man säger så...

• Svar på tråden tips på porrfilmer
  • Anonym (*)

smaken är ju som baken delad.
    men det jag kan rekommendera och som jag själv tycker om är fäbojäntan vilket är en klassiker från 70-talet som handlar om hur kvinnor blir pilska när man blåser i ett vikinga horn. annars finns det många bra filmer som är gjorda av Mike Beck.
    Mike Becks filmer kommer med i tidningen dvdsex som finns på dom flesta bensin stationer. Jag har för mig den kostar 129kr men då får man en hel porrfilm på dvd.
    Det är ju fruktansvärt olika vad man gillar med det här med porrfilm men jag skulle rekommendera dig att ta en svensk porrfilm isåfall efter som det är mindre ``plastig´´ och mer erotik än i en utländsk porrfilm. Jag hoppas du hittar en bra porrfilm som både du och pojkvännen gillar.. lycka till

• Anonym

tack för tipset!

• educated ninja

testa "i X tecken"
    en dansk gladsex-serie, X byts ut mot skorpionen, tvillingen, jungfrin, lejnet osv... alltså ex "i tvillingens tecken"

skitbra!

• Anonym

Jag letar också efter porrfilmer med lite mer erotik som passar oss båda.

• Anonym

En film som jag tycker är väldigt bra är Pirates. Den baseras lite på "Pirates of the Carabbean" och utkom i år. Jag vet tyvärr inte om den utkommit på marknaden här, men kolla efter. Det är faktiskt lite story i den..Å ser relativt verklighetstroget ut!

Lycka till!

• Legna

Kan varmt rekomendera Max filmerna dom passar både honom och henne, är inte allt för vilt och inte allt för tamt, funkar bra hemma hos oss! lycka till!

• Anonym (porris)

Om ni inte har sett "zazel- the scent of love" så är det hög tid nu! Mycket bra film med hög kvalitet! Enjoy!

Svar på tråden tips på porrfilmer