roligaste raggningsreplikerna=)
Hittade inget bättre ämne så det fick hamna på sex och sånt:)
Varsågoda och skriv:)
Hittade inget bättre ämne så det fick hamna på sex och sånt:)
Varsågoda och skriv:)
En gammal "Tjena kexet, jasså du står här och smular?"
Jag har bara blivit raggad på med en raggningsreplik en enda gång och det var med denhär:
-Ska vi gå hem till mig och äta spagetti och hångla?
-Nej, tack.
-vaddårå, gillar du inte spagetti??
Den fungerade inte så bra...
haha ja de va två fina raggninsrepliker:)
jag va ut i uppsala för nått år sedan och då var det en snubbe som undrade om jag ville åka med honom hem å sova över natten....:)
grejjen var den att han bodde i Skåne...en jäkla resa för att spendera en natt med en full å sliskig snubbe:)
Jag fick frågan på en nattklubb om jag visste vart hångelhörnan var. När jag svarade nej tyckte han att vi skulle gå och leta upp den tillsammans.
Ganska rolig men det blev inget hångel.
varför vart de inge hångel då??=)
Det minns jag inte riktigt.
Det var ett gäng år sedan det här.
Min vän fick frågan: vill du ha sex och äta popcorn med mig? Nej sa hon och då fivk hon som svar tycker du inte om popcorn eller? Hon tyckte han var så löjlig att han var gullig så hon bjöd han på en öl
En kille lade fram två en kronor och sa-Ring din mamma och säg att du inte kommer hem ikväll
Sen har jag hör alla dom andra dåliga-Gjorde det ont?När du föll ner från himlen..
Ska vi gå hem till mig och trolla?Först så nuppar vi och sen försvinner du..hahaha
-Dina kläder hade varit skitsnygga i en hög brevid min säng!
Den som faktiskt har funkat på mig var en kille som frågade-Ska vi gå nu?Hem till dig eller mig?
ja hehe den här tråden blev väligt skojjig...FOTSÄTT!!!! =)
En kille frågade om mitt barn var en flicka eller pojke.
"Flicka" svarade jag..
"Ojdå, kommer bli en riktig snygging då....lita på mej
"
jag kan många
Hur vill du ha dina ägg imorgon?Stekta eller befruktade ![]()
Tror du på kärlek på första ögonkastet - eller ska jag gå förbi en gång till...
Vi var tre tjejer som festade i GBG för länge sen . och vi alla tre skulle säja det nån gång under kvällen hade vi bestämt.
Det slutade med att två av oss sa det till samma kille (utan att vi visste om det) gissa om vi skrattade hela natten åt det..
Ska du med hem och putsa fönster??
Sa min kära sambo efter en blöt logdans på byn. hade inte träffats så mycket innan de. Ohc jag hade inte följt han hem förut men den natten gjorde jag de
Så raggnignen funkade Och några månader senare fick jag putsa fönstren i villan när vi skulle flytta ner på gården.
Min älste sons pappa frågade om jag ville komma upp och titta på hans krukväxter.Han tränade dom för att bli kaktusar
resultat vi blev ihop och fick en underbar son
I det otämjda norrlands inland:
Hon: "Ska du bli me hem, eller tyck du jag ä äcklig?"
Han: "hmm, no ä du äcklig, men jag bli me iallafall"
"who's gonna love you when you are old and fat and ugly?"
Om Gud gjorde något vackrare än dig....så behöll han det nog för sig själv.
Jag ska ha sex med dig i kväll, så det är lika bra att du är där.
Va unik och annorlunda, säg ja.
Jag ville bara ge dig nöjet att nobba mig, så kom igen och säg nej.
Här har du 500:-, sup tills jag blir snygg!
Vet du varför kvinnor föredrar jägare som älskare? Jo, de kryper längre in i busken, dom skjuter gärna två ggr å smakar gärna på bytet!