• Mysis nr1

Min hostige älsklingsprins................

Min älskling har nu haft hosta i över en vecka och i tisdags började hans ögon att rinna. Ögonen är bättre nu men hostan sitter i. Förkylningen, näsrinning, börjar komma lite smått.  Som tur är har han inte haft någon feber så det hoppas jag han slipper. Tycker såååååå synd om honom. Nu somnade han redan 18.00 så jag antar att natten blir rätt jobbig för oss alla.

Finns det någon som har nån dunderkur eller nåt bra tips på hur man kan göra det lättare för honom?  Han tar inte välling och flaskan duger ej nu när han är sjuk. Bara amma. Han är förresten 7 månader.

***Williams stolta mamma*********
  • Svar på tråden Min hostige älsklingsprins................
  • lönnemåla

Har ni kollat med läkare så att han inte behöver lite hjälp med luftrören, vi har precis avslutat en inhalationsserie på las med vår 2åring.

Ett tips kan vara annars att palla upp huvudgaveln med några böcker så att han får lättare att andas när han sover.

• Mysis nr1

Var på bvc i måndags så hon lyssnade på lungor och allt lät bra sa hon. Vad hände med er son lönnemåla?

• lönnemåla

Min tös hade jättehosta som inte ville gå över till slut så bara visslade det i luftrören så hon fick åka in på las. Hon var förkyld för ca två veckor sedan med hosta då oxå som gick över, men nu ska hon andas hemma i mask i upp till 4 veckor, hon hade ngn form ac astmatisk bronkit

• Mysis nr1

Usch, det låter inge kul alls...... Stackars liten. Hoppas hon kryar på sig.

Svar på tråden Min hostige älsklingsprins................