• Anonym

Sååå ont bak i tungan

Vad kan det vara? Gör jätte ont nät jag sväljer. Gör liksom ont långt bak i tungan. Har haft en utväxt som ser ut som en vårta bredvid tungan som oxå gjort ont.

• Svar på tråden Sååå ont bak i tungan
  • Anonym

hmmm , låter inte skönt.
    svamp kanske?

• Anonym

Halsfluss kan kännas så. Kanske det?

• Anonym

har du vita prickar i halsen??

• Anonym

Nej, inte vad jag sett. Det är värst på morgonen och kvällen. Hypokondriker som jag är så tror jag att det typ är cancer av ngn sort.

• Anonym

ne cancer tror jag inte det är, då hade det väl gjort ont hela tiden. ring vårdcentralen o fråga..

• Billy och Jag

hade nått liknande förut.. det var en blåsa i halsen!! En sån som man kan få på tungan eller läpparna.. Det gjorde SKIT ont!!

Varför är alla anonyma här? Det är ju inte precis en pinsam fråga :P

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • Neko

En afteblåsa kanske? De gör gruvligt ont, ser ut som en liten gulvit fläck, och man har dem i ca 2 veckor innan de försvinner. Jag har haft sådana bak i halsen, går knappt att äta O_o

Tror att zendiumtandkräm kan göra så att det går över fortare.

• Billy och Jag

det kan lindra lite att gurgla med tex corsodyl eller liknande.. eller drick ramlösa.. :D bubblorna kan lindra!

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
Svar på tråden Sååå ont bak i tungan