• Blommande

Erfarenhet av Sulky Akta Graco Mirage tillsammans med Autobaby?

Vi väntar vårt första barn den 1 mars och har precis inhandlat bilbarnstolen Akta Graco Autobaby.

Försäljaren i affären visade oss då sulkyn Akta Graco Mirage som man kan klicka fast bilbarnstolen i. Väldigt praktiskt tyckte vi, men avvaktade det inköpet...

Nu till frågan till er som kanske har erfarenhet.. Är detta något man har andvändning av, eller är det bara en "jättesmart och smidig grej som man tror att man har behov utav"?

• Svar på tråden Erfarenhet av Sulky Akta Graco Mirage tillsammans med Autobaby?
  • ms17

Jag använder den kombinationen när vi far på shopping och skulle inte vilja vara utan sulkyn. I vår bil får vi inte in vagnen om vi inte tar den i två delar och sätter ena delen i bagaget och den andra i baksätet.... om man då har bilstolen i framsätet så får bara chauffören plats i bilen! Dessutom är sulkyn helt perfekt att "köra" i butikerna med, smidig och svänger bra och så behöver vi inte väcka upp lillan för att flytta henne från bilstolen till vagnen. Så jag kan nog rekommendera den.

• Stora

Vi har babyskyddet och det är kanon, man slipper spänna bältet varje gång! Jag gillar iden men vagnen -smidigt om man bara ska korta turer slipper släpa på en stor vagn o slipper väcka en bebis som somnat i babyskyddet för det är jättetungt att bära en längre sträcka, men tänk på att er bebis kan växa ur babyskyddet på 5 månader....

• ulrikaikina

ah, jag hade alskat en san sak eftersom jag bor i Kina och bara aker taxi overallt. Tyvarr var det ingen som tipsade om detta sa jag konkar pa baby och babyskydd och det ar tuungt. Jag tycker det later finfint!! Sulkyn kan man ju ha sen nar babyn vuxit ur babyskyddet.

• Blommande

*puffar upp lite och ser om det finns några andra som har några erfarenheter*

• UllenK

köpt sulkyn för att ha på resa men märkte hur smidigt det är i jämnförelse med tunga brion, just för småhandling och på väg till babysimmet tex....

• CamillaF

Superkombinaion, vi använder nästan aldrig vår stora vagn utan föredrar denna! Så smidigt att klicka i och ur. Tyvärr måste vi snart överge vår bilstol då Arvid blivit större...

• isabell22

Bilbarnstolen är kanon men vi har sulkyn Carena Shopper funkar utmäkt att ställa bilbarnstolen i oc jag tycker det är praktiskt om Ella somnat i bilen. Eller om man ska ut och in i bilen mycket för då blir Ela vansinng så då tar vi bara stolen o ställer i vagnen

Svar på tråden Erfarenhet av Sulky Akta Graco Mirage tillsammans med Autobaby?