• bubbelmaja

Årstaparkens förskola i Uppsala

Är det någon som har barn på Årstaparkens förskola? Vår Vilmer har fått plats och vi sitter nu och klurar på tider. Ska ringa och fråga dem, men blev ändå lite ivrig så jag frågar er. Det är ju under helgen man får riktigt tid att prata, mannen och jag, och då är det ju ingen som finns på förskolan att fråga.
    När äter de frukost och mellanmål? Har ni några andra tider som ni bör/vill hålla er till? Man vill ju inte lämna leler hämta mitt i en aktivitet eller måltid.

• Svar på tråden Årstaparkens förskola i Uppsala
  • nelly 1

syrran har sin tjej där...men det kanske är olika från avdelning till avdelning
    dom har väl öppet 7.15-17.15
    frukost serveras till dom barn som lämnas 7.15

sen vet jag inte riktigt men lunch är väl runt 11.30 o mellis runt 14 brukar det ju vara men vet inte exakt hur det är där + nån frukt på förmiddagen

• bubbelmaja

Tack! Vi tänkte oss hämtning vid 14.30 vissa dagar och 15 andra, så då borde melliset vara klart. Frukost får han alltså inte, för han kommer inte att lämnas tidigare än 8.15

• nelly 1

nej ingen frukost men jag tror dom äter frukt runt 9-9.30
    vilken avdelning ska han gå på??

• nelly 1

oki
    ska träffa min syrra nu så jag kan lyssna med henne vad hon säger så kikar jag in i tråden ikväll o kollar om nån annan svarat

• Päiivi

Kolla på www.uppsala.se där hittar du öppettider och länkar till ev hemsidor för kommunens alla förskolor. En del berättar väldigt mycket om sin verksamhet på hemsidan, andra nästan ingenting...men kan vara värt att kolla!

Svar på tråden Årstaparkens förskola i Uppsala