Vad för favoritleksak har din 4-5 månaders bebis?
Favoriten för min tjej (5 mån) är en tygbok från Go´boken. Hon skiner upp som en sol när jag läser ur den.
Favoriten för min tjej (5 mån) är en tygbok från Go´boken. Hon skiner upp som en sol när jag läser ur den.
Ella gillar en grön prsslig groda från Lego i tyg och sen sin prassliga Labanbok...bitringar är också poppis.
Fjärrkontroller och våran bärbara hemtelefon... Det är favoriterna!
Förutom sina egna händer och fötter så är favoritleksaken en tygleksak formad som en stjärna. I mitten är ett glatt ansikte som piper om man trycker på det. Själva stjärnorna skallrar eller prasslar.
//Lisa och Rasmus
En giraff i mjuk bitvänlig gummi. Den har varit favorit länge!
En prasselbok och allt annat som prasslar Bitringar gillar han också men de är så svåra att hålla på plats i munnen så han blir arg till slut
Allt som prasslar, skallrar och som man kan slänga i golvet.
Datorns tangentbord som hon går loss totalt på! Sen är fjärrkontroller och videokameran spännande och hon tittar trånande efter dem. Jag vet inte, men jag anar en liten civilingenjör eller it-konsult här...
Telefon, mobiltelerfon, fjärrisen är jätteroliga "leksaker". Men det vi vill att hon ska leka med o som är ok är bitringar, nyckelknippa i plast och hemska leksaker som låter....blä! Ska inte köpa sådana mer blir ju tokig....
Prasselbok med Nalle Puh.
badboken i plast! o plastnycklarna
Melvin gillat en grön prasslig groda,en boll som låter o spegelbok...
Vår Ossian tycker jättemycket om att titta på alfhild-kudden från Ikea. Banka på tangentbordet till datorn är också skoj och dra i telefonsladden. han har en tygblomma också som han fick av sin morbror när han föddes som sitter uppe i fönstrat. Den brukar han ligga på golvet och beundra. Annars är babygymet fortfarande rätt kul. Åtminstonde den grejen som låter när man skakar den.
Tofflorna med skallra som vi fått från go´boken fast de ska sitta på händerna. Mums att dregla på
Speldosor av alla de slag utom den som jag köpt som ser ut som en ko och låter muu innan den spelar melodin
Jag är kotokig.... Har en skallra med en ko och den fungerar bra.
Prasselbok med Laban är favoriten!
förutom speglar så gillar dottern bland annat en rund platt groda som kväker när hon trycker på den. på baksidan har den en spegel dessutom. Igår fick hon en häftig grej, en stol med stort lekbok runt (ser ut som en gåstol fast rund, o inga hjul) o hon strålar som solen själv när vi sätter henne där! Den heter graco entertainer.
En clown med bjällra i från Brio.