• CherstinBovington

Bävernylon overall till 1-2 åringar?

Ja nu när vintern smyger sig på så vill jag att min dotter ska ha en riktigt varm och gosig vinteroverall att ha på sig när vi är ute. Nåt som värmer i vagnen, och när vi busar i snön.

Vars har ni köpt era bävernylon overaller till era små (typ storlek 80) och i vilken prisgrupp?

I'm not discriminating, I hate everybody.
  • Svar på tråden Bävernylon overall till 1-2 åringar?
  • Helly78

svårt att hitta stl 80, hm har stl 86 och den är rätt så stor att vara stl 86. Lindex och kappahl har snygga vinterovrall med bävernylon och hm med..
    Priserna är ungefär 400-500 kr

• Celindan

jag köpte en KETCH-overall i stl 80 till dottern förra vintern, då var hon 1 år precis. satt ju mest i vagnen men hon frös aldrig! sen köpte jag en extraoverall på Tradera som var varm o gosig. KETCH-overallen kostade ny 699 kr, den på tradera gav jag 60 kr för

• lill tess

köpte en blå overall, inte bävernylon på hm. finns upp till 86. Verkar mycket varm och härlig. 249kr. Den är vattenavstötande så det går bra att leka i snön med den. Finns även i rött och vita detaljer och rosa med bruna detaljer.

• mariota

Jag köpte min overall på åhlens i storlek 80 den kostade 549 kr . Den verkar varm och bra

• MarieW

På COOP brukar det finnas bävernylon overaller från storlerk 80 (lite stor i str)... från 349 kr & uppåt. Mitt tips är att kolla på en sån overall efter jul, då brukar de vara billigare

Julia 25/8 -97 Linus 13/11 -00 Emma 7/11 -02 Maya 28/4 -06 *Mina älsklingar*
Svar på tråden Bävernylon overall till 1-2 åringar?