• Leaaa

F1 resa?!

Skulle vilja ha tips om var jag kan få tag på en formel1 resa till min man. Skulle vilja ge han en sådan resa i present när han fyller år. Menar då en resa ordnad av nått bolag där hotell å allt ingår. Han ska allså inget ordna på egen hand, bara njuta å haka med. Resan kan vara var som helst (helst Monaco eller Tyskland)

• Svar på tråden F1 resa?!
  • Monstermamman

Sambon har varit en par gånger till Tyskland och en gång till USA.
    När dom var till tyskland så var det ena bussbolaget här som ordnade resan, kanske det kan vara nåt att kolla upp?

KÅRV, för ett bättre Familjeliv! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375-1.html
  • Leaaa

Vet du vad bolaget heter? Skulle helst vilja att han fick flyga eftersom han e lång å kommer bara plågas i en buss...

• Leaaa

GussanGos, TACK! ska titta närmare på den länk jag fick, ser ut å finnas en hel del där...

• Leaaa

montessorimamma, nu fick jag här uppe en toppen länk...där finns typ det jag söker!

• iolanthe

Vi har varit på F1 med StevePerryman och tyckte det var bra ordnat, alla transporter ingick och bra hotell.

Vi var till Turkiet och det som vi inte gillade var att det var så dåligt organiserat på själva tävlingplatsen. När vi åkte till banan för att se träning och kval på lördag så tog det en timme per väg. Men på tävlingsdagen tog det 3 timmar till banan och 4 därifrån p.g.a. trafiken. Turkarna var inte speciellt organiserade om man säger så.

På tävlingsplatsen hade dom försäljning av hamburgare och dricka. Det var ca 7-8 pers som stekte hamburgare, men bara 1 som sålde. Så det fanns ett berg av hamburgare till salu, men man fick köa jättelänge för att köpa en kall hamburgare. Så följande dag hade vi med egen mat.

Så jag rekommenderar inte Turkiet.

• Leaaa

tack för ditt tips, jag e mest inne på spanien eller monaco...fler med tips?

• menu

en vanlig resebyrå som säljer alla möjliga bolags resor kan säkert hjälpa till, har iallafall sett sådanna kataloger på min resebyrå..

• menu

om du söker på sportresor på google så får du ju fram flera svenska företag som ordnar paket resor,.,

• Leaaa

menu, tack för ditt svar. har redan fått en länk här ovan som e skit bra...ska bara kolla av det hela närmare å så tjuvtitta i sambons kalender...

• iolanthe

Jag som älskar F1 rekommenderar Monaco. Den banan är så speciell och att Rivieran är ett underbart ställe gör ju inte saken sämre.

• GussanGos

Nu när det är på tal förresten, så ska jag bara passa på att fråga, vad kostar en sån här resa när allt är betalt för 2 egentligen....?? 

Livet är farligt att leva, underligt att socialstyrelsen tillåter det.
  • Leaaa

GossanGos, jo en sådan resa kostar från 12 tusen per person om man ska åka med å få allt inkluderat...åker man på egen hand kan man säkert komma under den summan men vad jag hört bör man åka med något resebolag så e man säker. JAg fick en resa till egypten där allt inkluderade av min sambo å vill ge tillbaka nått som jag vet han pratat om länge, ska bara få med en kompis till han å åka med honom så han har sällskap...

heavenly, tack för tipset! Ska kolla närmare på den sida du tipsar om. Ser ut å finnas roliga saker! Bra priser verkar det vara. TACK!

• Just A Girl

Leaaa

ska inte du följa med själv, det skulle nog vara jätte skojigt

• Leaaa

Just a Girl, njaaa jag vet inte riktigt. F1 e inte min grej precis men vill ingen annan så hakar jag nog på gäller bara å få jobbet att gå ihop när vi båda e borta (egna företagare)...

Fler förslag?!

Svar på tråden F1 resa?!