• Ellisen

Brottaren Micke Ljungberg DÖD

Blev helt chockad när jag läste på löpsedlarna idag
    I Expressen stod det att han hade tagit livet av sig, så tragiskt.
    Sänder en tanke till hans familj och vänner

• Svar på tråden Brottaren Micke Ljungberg DÖD
  • Teskedsmamman

Det har inte framkommit på nyheter eller i t ex aftonbladet vilken dödsorsaken var, det enda de säger är att han var inlagd för vård...

Fruktansvärt tragiskt... man blir ju lite nojjig, vi var/är lika gamla

• trude

I gt och gp så står det också att han var inlagd på Mölndals sjukhus psykiatriska avd. där han i går eftermiddag tog sitt liv.

En stor idrottsman är borta

• Majken

Det står i Aftonbladet att han tog sitt liv i går em på den psykiatriska klinik i Mölndal, där han vårdats sedan i söndags för sin depression. Usch..jag tycker det är så hemskt att en människa kan ta sitt liv på ett ställe där han är för att få hjälp mot just såna tankar

Sänder kramar till hans flickvän, andra anhöriga samt alla hans vänner!

• Ellisen

ja, det här är jättetråkigt tycker jag. Av det man fick se och läsa om honom så verkade han vara en så trevlig och sympatisk person.

• Lindisen1

Åh vad jag blev chockad, men framför allt ledsen när jag läste löpsedlarna idag.
    Har har alltid sett så himla go och snäll ut - verkat vara så enormt ödmjuk, och haft världens snällaste ögon.

Jag har suttit här och läst Aftonbladet och gråtit, det är så onödigt att en så ung, begåvad, fantastisk människa tar livet av sig. Varför fick han inte den hjälp han behövde? Hur kunde de låta honom vara ensam när han uppenbarligen var självmordsbenägen?

Jag vill verkligen tända ett ljus och hylla honom. Samdigt skänker jag hans pappa, hans fästmö och den övriga närmsta familjen många tankar.

Kram till Mikael Ljungberg från mig. Sov gott.

()
    II
    II
    II
    II

• Mollie

Ja, min lilla nallebjörn! Har gillat denna idrottsman från starten! Lugn, harmonisk, vartit en bra förebild och som de sa i dag på radion, han höll hela Sveriges brottning uppe helt själv i slutet på 90-talet!

Men så idag orkade han inte... Varför?? Sänder en enorm tanke till familj och anhöringa!

KRAM

Svar på tråden Brottaren Micke Ljungberg DÖD