Guldsmycke i kedja över magen...vilket håll?
Hej, har nu provat med mitt guldhalsband över magen och den snurrade åt höger, även när jag bytte hand. Åt vilket håll är flicka och pojke?
Nyf...rolig grej bara.
Hej, har nu provat med mitt guldhalsband över magen och den snurrade åt höger, även när jag bytte hand. Åt vilket håll är flicka och pojke?
Nyf...rolig grej bara.
Snurr är väl tjej och gungning kille?
När den snurrar är det en flicka, om den pendlar så är det en pojke.
Men snurren är inte den som först blir pga att den tvinnar sig, utan den ska cirkulera...
Jaha är det så...ja jag har faktiskt på känn att det är en tjej...men man vet ju aldrig =)
ja den cirkulerade i en stor cirkel över magen =)
När det gäller pendling så frågar man först vad som är pojke, flicka, ja eller nej, sen pendlar man o frågar vad svaret blir
Ska man hålla halsbandet helt still först? Hmmm...jag tycker den både pendlar o snurrar. Jag blev så förvirrad...
Tack!
Den ska vara helt stilla innan den liksom börjar "gälla"
Kristin24, då e det kanske en flicka då
Nina77: det verkar finnas hundra varianter på denna grej...
Hur gör man denna grej?
Jag har inte riktig fattat hur man gör o jag skulle oxå vilja testa =)
För att andvända halsbandet så kanske det fungerar som en vanlig pendel!!!
Lär dig först vad som är ja och nej!!!
Fråga pendeln sedan det du vill veta!!!
tillägger fråga halsbandet vad är en flicka och den ska snurra så!! Fråga vad är en pojke och den snurrar eller pendlar på ett annat sätt.
Lyckas du inte få ett rent svar så kanske du håller pendeln halsbandet för hårt !!
Prova håll på ett annat sätt eller roa dig med att köpa en riktig pendel för de är säkrare tror jag!
Så här ska man göra: häng en RING i en tunn snöre, t.ex. vanlig bomullstråd och låt den hänga stilla över magen . Så småningom börjar den röra på sig: pendlar den fram och tillbaka: pojke, cirkulerar: flicka.
Man kan också göra så att man ställer en fråga: pendla är ja, cirkulera är nej. Det kan man använda till vilken fråga som helst (men ta det inte så allvarligt)
Men det är inte halsband man ska använda utan något tungt (=guldring) som hänger i ett snöre.
jag har hört att snurrar den så är den osäker.
Bäst att fråga för jag har helt andra svar än genomsnittet!!!
jag har ett tungt guldsmycke i kedjan...ska jag byta kedjan mot en tråd?
jag kom att tänka på!!! det finns ju de som vill veta om de är gravida och de gör ju på liknande sätt . En jag hörde om han hadde testat på sina kor och när det inte var nåt så snurrade det runt runt och tvärsöver om kossan var gravid.
Tack så mycket satu för ditt svar =)
Nu förstår jag hur jag ska göra o ska testa det senare ikväll =)
Så himla nyfiken då jag är helt stensäker på att det är en flicka i magen o min sambo är stensäker på att det är en pojke =)
Det mesta man hört om när det gäller sånt här är att de provar med att ta ett hårstrå och trä det genom en ring.
Det finns altså flera sätt!!
Viktigast är ju resultatet!
Den mysiga.....håller med dig, hårstrå o t.ex förlovnings/vigselring är perfekt
Det finns många varianter på ALLT o lite till
Min snurrar runt först, sen pendlar sen snurrar igen....hmmm
Hårstrå och ring har jag hört! Provade i morse och den cirkulerade, hoppas att det stämmer!!!