Minns du ditt tidigare liv?
Är det någon här som tror på reinkarnation och kanske till och med minns sitt tidigare liv? Berätta!
Är det någon här som tror på reinkarnation och kanske till och med minns sitt tidigare liv? Berätta!
nä...
Hej
Jag tror blint på reinkarnation! Vet inte om jag direkt minns ngt men jag har konstiga fobier för saker som jag inte borde ha *svammel* Kunde jag skulle jag helt klart gå under hypnos för att få veta! Kram
JAG TROR! På nåt sånt... Vet egentligen inte själv riktigt på vad....
Har varit med om EN riktigt kuslig grej när jag var mindre...Typ 12 år nånting.Jag följde med en kompis till deras sommarstuga,dit hade jag aldrig varit...den låg flera mil hemifrån.
När vi svängde upp till stugan som låg på en udde vid vattnet,kände jag att jag varit där förr!!???
Jag kunde säja till henne var bryggorna låg långt nedanför huset, och hur en brygga hade ett staket på ena sidan och såna saker.Och hur de andra stugorna såg ut och jag sa även saker om insidan! Saker som jag inte borde ha vetat om!
Kompisen tittade så konstigt på mig och frågade hur jag visste allt det? Jag har väl följt dig hit förr?? (Fast jag visste att jag inte hade det,men hur skulle jag annars veta?)
Nej,sa hon,det har du ju inte,det vet du om!
Ja,sen pratade vi aldrig mer om saken...
JAG undrar än idag hur jag visste allt som jag visste,för jag hade verkligen aldrig varit där förut...Men alla som jag berättar detta till ,tror bara jag skojar?
En annan gång har jag bara fått en känsla att jag varit i ett hus tidigare,men dock inte vetat nåt eller kunnat säja nåt om huset...Bara en känsla.
Sessan!
Jag tror att man kan får reda på sånt utan hypnos via meditation....
JAG TROR! På nåt sånt... Vet egentligen inte själv riktigt på vad....
Har varit med om EN riktigt kuslig grej när jag var mindre...Typ 12 år nånting.Jag följde med en kompis till deras sommarstuga,dit hade jag aldrig varit...den låg flera mil hemifrån.
När vi svängde upp till stugan som låg på en udde vid vattnet,kände jag att jag varit där förr!!???
Jag kunde säja till henne var bryggorna låg långt nedanför huset, och hur en brygga hade ett staket på ena sidan och såna saker.Och hur de andra stugorna såg ut och jag sa även saker om insidan! Saker som jag inte borde ha vetat om!
Kompisen tittade så konstigt på mig och frågade hur jag visste allt det? Jag har väl följt dig hit förr?? (Fast jag visste att jag inte hade det,men hur skulle jag annars veta?)
Nej,sa hon,det har du ju inte,det vet du om!
Ja,sen pratade vi aldrig mer om saken...
JAG undrar än idag hur jag visste allt som jag visste,för jag hade verkligen aldrig varit där förut...Men alla som jag berättar detta till ,tror bara jag skojar?
En annan gång har jag bara fått en känsla att jag varit i ett hus tidigare,men dock inte vetat nåt eller kunnat säja nåt om huset...Bara en känsla.
joo.. nåt sånt tror jag på... vikarierade på ett dagis för flera år sedan. Där fanns en liten pojke som precis avslutat inskolningen.. kanske 18 månader. Det var vid den här årstiden o vi var ute o åkte pulka. Helt plötsligt klänger sig pojken fast vid mitt ben o är helt panikslagen. Jag förstod inte alls vad som hade hänt, men han fick bara mer o mer panik o allt jag kunde göra var att krama honom. Så tillslut upptäcker jag vad det var som oroade honom.... Ett litet flygplan lååångt borta i horisonten. förstår inte alls hur han kunde höra det ljudet så långt i förväg. Och stackarn lugnade inte ner sig förrän flygplanet hade försvunnit...
Tror att det är något som följt med honom, för när jag berättade det åt mamman förklarade hon att han alltid reagerat med panik när han hört flyplan och hon förstod inte alls artifrån han fått den rädslan....
Jag vet inte....När vi gick i sjuan läste min bästa vän franska och jag tyska. Har ALDRIG läst franska men rabblade upp en harang på franska som jag inte ens vet vad den kom ifrån....Blev förvånad själv
Om det är för att jag varit fransktalande i annat liv vet jag inte....
puffar
Ingen fler som känner att de varit på en plats förr,fast de vet att de aldrig har det...
...eller minns identitet, familj osv