• stubben

Gratis babysaker..

Hej
    Är det nån här som kan tipsa om vart man kan få
    gratis-prover från olika företag, tex blöjor, servetter mm?

Förresten, får man fortfarande "babypaket" på BB? Fick barn senast 2002. Då fick man några prover.

Har förstått att många företag är sugna på att "värva" nyblivna föräldrar till sina produkter.

• Svar på tråden Gratis babysaker..
  • Peos Mamma

Pampers och Libero.....kan man regga sig på....så får man lite gratis grejer
    Kram

• skruttan00

när vi fick vår lilla skrutt (05) så fick man en påse på BB med rabattkuponger o prover från olika företag..

• Hope 1975

google kanske vet. Gratis är det ju inte ofta förutom Libero och Pampers klubbar. Men om man t e x går med i GO BOKEN och kommer ihåg att gå ur igen kostar första paket bara portot....

• Tea81

I skellefteå får man i alla fall ett blöjpaket en body våtservetter salvor plus lite rabatt kuponger vet ej hur det är i övriga sverige

• Tesselessan

Imalmö så fick man en tygpåse med lite grejor i..jättefint tyckte jag..sen kunde man köpa lite extra på BB/KK för en billig peng.

• lindita

Måste spara denna tråden Allt som e gratis e ju kanon!

• Tinasimonia

Jag fick en Babybag hos min barnmorska, går hos Mama Mia på Östermalm

• MiaBu

läste någonstans om dessa företagspaket men att man måste fråga efter dem.. Annars får man NADA

• Ada Göteborg

Med Barnens Hus katalogen fick man en talong att lämna in i butiken, sen fick man en jätteliten ful gul/vit-rutig filt. Kanske kan komma till användning trots allt!

• Smock

Ada Göteborg, Haha, min var randig men dock fortfarande lika ful, possibel kräktrasa :)

• mia666

på Karlstad BB. får man inget...

• Heidi1

i gbg får man en tygpåse o en i plast från bb. man kan gå till babyproffen o få en liten låda me lite prover i oxå.kommer inte ihåg vad den lilla lådan heter

Svar på tråden Gratis babysaker..