• Uet

Baby butiker i Stockholm???

Har en kompis i stockholm som jag brukar åka och hälsa på ibland.
    Undrar nu var det finns lite skojiga babybutiker.
    Här har vi HM, Lindex, Kappahl, Åhlens och Polarn & Pyret.
    Vore skoj att kunna hitta lite andra kläder och saker.

Nån som kan tipsa?

• Svar på tråden Baby butiker i Stockholm???
  • 5 barn Waldenryd

Babyland har fina saker sedan har barnens Hus massa fina saker men det är lite dyrare.
    Vet inte fall jag var någon hjälp.

• Addie

Om man kan tänka sig en prisklass högre än hm o lindex har mamamia på humlegårdsgatan lite söta saker och även NK har en del babysaker... Men som sagt, de är betydligt dyrare...

• Nette

Jag handlar på Guppi, dyra märkeskläder för barn men det är såååå mycket roligare än sånt som alla ungar har ( man kan se när det varit en klänning eller dyl på rea på tex H&M för då har alla ungar en sån). Guppi finns bla i PUB huset på hötorget, snart oxå i Täby Centrum "igen". Kram / Nette
    Ps. Min man brukar ifrågasätta om ett litet barn verkligen behöver jeans för 400-500kr Ds

• april

På Debenhams finns det en hel del barnkläder och annat till rimliga priser..

• TigerLily

Debenhamns rekommenderar jag starkt!!!! Sen även Tensta centrum, där de har urgulliga kläder för barn, jättebilligt! Bl a festkläder, tex supersöta klänningar och minismokingar... till riktiga fyndpriser!

• Janis

Babyland vid Kungens kurva (finns även i Vasaastan men där har jag inte varit) och Bonti är två favoriter!! Det finns även en butik som heter Babyplanet på Kungsholmen, så där tycker jag. Annars får jag nog stämma in i föregående talare, Debenhams och Simpleworld på Karlavägen är inte alls dumma!

• Mandy

Zara på Hamngatan vid Norrmalmstorg ska ha fina kläder, har jag hört.
    Klädkammaren på Södermalm har en del fint och det är billigt. Ligger på Nytorgsgatan en tvärgata till Folkungagatan. Babyplanet på Hornsgatan Söder har mkt fina Esprit kläder bl.a. Debenhamn ligger på Drottninggatan.

Svar på tråden Baby butiker i Stockholm???