Hawaii eller statshuset ?
Vad hade ni gjort ??
Kommer ta ca ett år att spara ihop pengar eller ska man gifta sig i statshuset och åka till Hawaii om ca ett år ändå?
Vad hade ni gjort ??
Kommer ta ca ett år att spara ihop pengar eller ska man gifta sig i statshuset och åka till Hawaii om ca ett år ändå?
Hawaiii ;) ABSELUT!!! ;)
Förlåt mej om jag trampar på några tår nu, det är i så fall inte meningen... Men... har ni rett upp allt och inte gjort slut eller? Jag läste din tråd om att du skulle göra slut... Skönt om det har ordnat upp sig! Kram /Poppet
Poppet, kan intwe vara bättre.
Jag brukar känna att det är bättreom vi gör det, för jag känner att det finns bättre än mig, men tydligen inte..
Klart vi är ihop..
LOVE FOREVER !!
Härligt! /P
Hawaii helt klart!
Att ta en "kölapp" i stadshuset är inte särskilt romantiskt..
Men Hawaii däremot..... GO 4 IT!
Härligt att allt är bra mellan er.
hawaii!!!!!!
Har också läst dina andra trådar och röstar på hawaii av två anledningar, för det första för att det är mer romantiskt och för det andra så är det kanske bra för er att vänta ett år...
Har man precis varit på g att göra slut så är inte ett giftermål lösningen på ens problem...
Hoppas du inte tar illa upp, kul att ni har det bra nu iallafall!
röstar oxå för Hawii
mer romantiskt å att ni har mer tid på att förberda d.
för tänk egentligen hur kul e d att gifta sig i statshuset?
Hawaii!!! Eller Cook-öarna..
Som ett litet inlägg i debatten vill jag bara säga att det visst kan vara romantiskt att gifta sig i Stadshuset. Min man och jag gjorde det för snart fyra år sedan och det var helt perfekt för oss. Vi hade ett hur romantiskt bröllop som helst. Bara för att det inte passar en så kan det ju vara jättebra för en annan... Så jag tycker att ni ska känna efter ordentligt vad som passar er innan ni tar ett beslut. Ett bröllop i Sverige behöver ju inte utesluta en härlig bröllopsresa till Hawaii... Detta är den viktigaste dagen i ens liv och då tycker jag att man har rätt att utforma den precis så som man vill, oavsett hur andra reagerar... Lycka till! /Poppet
Hawaii!!
Men om det är för dyrt så kan du ju överväga tex Thailand och Bali, där är väldigt romantiskt och du får MYCKET för pengarna om du bokar själv! Ta tex brölopps natten i Lovina Beach på bali och titta på när delfinerna hoppar runt i solnedgången!!!! På Bali ordnar de super romantiska brölopps ceronier med massa blommor och traditionell klädsel på stranden!!!
marina7712 ¨
Ingen fara..
Vanligvis hade jag skrivit några elaka meningar till dig men det tänker jag inte göra..
Vi var inte på väg att göra slut, jag bukar säga till honom att det finns bättre än mig.. Varför skulle vi göra slut ? Bara för att vi bråkade om pengar ?!? Näädåå. Skulle inte tro det...
Vi har pratat länge om bröllop och barn och vet vart vi står. Vill samma saker, gör samma saker, men det värsta är bara att jag önskar jag hade haft mer pengar det är bara det jag menar... nu bråkar vi inte mycket heller , kanske 2 ggr i mån.. vart andra tredje månad.. då vi inte har pengar till mat..Konstigt ?!? NOT !!
Simma Lungt
Kramizz
Danijela
Jag hoppas du inte går helt efter vad vi säger här... Känns det rätt med Hawaii är det värt att vänta ett år. Känns det rätt med att gifta sig i statshuset, gör det! Det viktigaste är att det blir som NI vill!
Jenniefager
Näädå, ingen fara.. Kul att höra åsikter från er allihoppa om allt möjligt.
Sen måste jag tillägga att vi hade väntat ändå men vi har varit ihop i två år redan och då när ekonomin var bra bråkade vi aldrig så det kommer bli bättre med ekonomin nästa år nu.
Hawaii, LÄTT!!!