• Smasimo

Hade kunnat strypa sambon!!!!

Hittade min 9½ månaders son sugandes på en gammal snus i morse.. Jäkla karl som inte kan använda papperskorgen som alla andra normalt funtade människor. Så otroligt oansvarigt..*grrr*
    Vad hade hänt om ungen svalt den?? Nu var det väl tur i oturen att det var en portionssnus men ändå....

• Svar på tråden Hade kunnat strypa sambon!!!!
  • TvåM

Förmodligen hade det inte hänt så mycket, käkade själv en halv dosa snus när jag var runt året (fast jag kanske bara hade en jäkla tur??)

MEN visst är det oansvarigt och jag hade blivit galen om det var min sambo.

• Smasimo

det kanske inte hade hänt något alvarligt, men tycker ändå att han är lite för liten för att börja snusa... ....Sen har smbon mage att blåneka att han lagt snusen på nattuksbordet...

• jonnysbrud

sonen har kanske tagit en snus själv från dosan
    det händer ingenting om sonen får i sig en snus utan det kommer ut den vanliga vägen men han får en niko kick

men jag förstår att du har blivit arg det skulle jag också ha blivit även fast jag själv snusar...

• jezzzica

åhhh jag hade varit sååå arg...... just bara för att du säkert har sagt till honom typ tusen gånger att INTE göra det också.... hmm ibland undrar man hur många barn man har egentligen

• theoIsac

jag har en likadan sambo, papperkorgen finns precis där han brukar sitta men likförbannat ligger alltid snusbusarna på bordet..morr

• Snuttan83

Detta måste jag låta min sambo läsa...För han lägger snus överallt! Än så länge är det ingen fara för sonen (3 mån) men det är ju lika bra för sambon att vänja sig redan nu med att slänga snusen i papperskorgen!

• JennieF

Enligt ny forskning är snus Iinte farligt- Tvärs emot- Hur dumt det än låter.. :S

Även cigarettfimpar är bra för barnen :S
    Låter sjukt- Jag vet.

Min sambo snusar också men som tur är snusar han lössnus & spottar alltid ut det i toaletten. Hade blivit tokig om min hade lagt snus överallt..

• mammatillpojkar

vilket sammanträffande, min son är 15 månader och lyckades få upp sin pappas snus dosa och stoppade några i munnen, men dom åkte ut igen och när jag kom in i rummet så tittade han på dom och sa usch..

• trötter22

vuxna brukar spy av att ha råkat svälja snus(te x i sömnen)

Svar på tråden Hade kunnat strypa sambon!!!!