• jansson77

Hur tidigt kan man märka grav symptom?

Skriver min fråga här istället för er som kanske har koll på detta?

Hur tidigt kan man känna/märka graviditetssymptom?

Jag gjorde ett ostim FET i lördags. Såklart förstår jag att jag inte ännu kan känna nåt, men jag undrar bara när dom första tecknen kan komma.

• Svar på tråden Hur tidigt kan man märka grav symptom?
  • greta2

Omkring BIM så kände i alla fall jag att jag var gravid. PMS och graviditetssymtom är lika varandra. Man kan lura sig men vid BIM så trodde jag att jag var gravid pga evigt kissande och knöliga bröst. Kunde inte ligga på magen. Och jag hade rätt!

• jansson77

Evigt kissande är vardag för mig, gravid eller inte
    Väntar med spänning.....

• Fru Mi

Lycka till!
    Hade blödning som inte blev mens och redan då hoppades jag. sen två dar innan jag plussade fick jag kramp i livmodern och kände mig febrig. Men det var bara lillen som spökade

• Aurora Adine

Det högg till i magen på mig, ungefär från där äggstockarna borde sitta och ner till ljumsken, när jag skrattade och nös. Det var nog det första jag reagerade på, och det var innan bim

• Grebban

Jag känner det på hungern....det suger i magen hela tiden....det gjorde det ca 1 v. eftr ET..Lycka till, kram!

• Rainbow

Jag kände redan veckan efter ET en slags värk i magen, mycket lik mensvärk, mer kissnödig än vanligt och ett sug i magen. Sedan har symtomen ändrats sedan dess, men det var det första !

• ame3

Hej ny på denna sida och har ej lärt mig språket vad betyder ET och BIM?Tacksam för svar!

Svar på tråden Hur tidigt kan man märka grav symptom?