• Anonym

Känns som att jag kissar på mig fast jag inte gör det..

Senaste dagarna har det flera gånger känts nästan som att jag kissat på mig, fast jag inte har det. Jättejobbigt! Har varit tvungen att springa på toaletten flera gånger för att kontrollera om det verkligen varit så, vilket det som tur är inte har..

Det är inte kopplat till urinblåsan (har inte varit kissnödig), och det är inte heller sexuell upphetsning, sperma eller ÄL-sekret. Det känns på något sätt mycket glattare, som att det är sekret eller flytningar eller något längre upp i slidan, som känns när jag går, men som inte kommer ner i trosorna.

Har aldrig haft detta problem tidigare, det gör mig förbryllad.. Någon som har någon idé vad det kan bero på?

• Svar på tråden Känns som att jag kissar på mig fast jag inte gör det..
  • Anonym

Undrar om det är samma problem jag har... Det känns hela tiden vått där inne (i slidan), men det kommer ingenting. Är absolut inte upphetsad hela dagarna, det känns bara som om jag var lite våt hela tiden där inne. Tror annars också att jag har någon hormonstörning för tillfället (har varit jättestressad) så det kanske hör ihop med det. Knappast är det jätteallvarligt, eller vet nån?

• Anonym

Är du gravid?

Jar upplever exakt det du beskriver. Vågar knappt gå utanför dörren för det känns heal tiden som om jag ska kissa på mig. Den här känslan kommer så fort jag står upp (inte när jag sitter ner) och det har hållt på så sedan början av grav.

• Anonym

Trådstartaren här igen: Ja hoppas kan man ju alltid!

Har BIM tisdag eller torsdag, och hoppas att mensen inte dyker upp..

Kram!

• Anonym

Någon fler som känner igen detta?

• Anonym

Jag fick en liten liten blödning 7 dagar efter äl och den följdes av det ni beskriver.. Jag trodde först att jag fått mens så jag satte in en tampong och den var helt genomblöt men inte minsta blod på när jag tog ut den. Sen höll det på så i en vecka, det kändes som det rann hela tiden och det var helt genomskinligt med "könslukt"
    Det slutade lagom till min bimdag som var för en vecka sen. Jag har fortfarande inte fått mens och jag testar neg. så jag har ingen aning om vad det kan vara.

• Anonym

Till anonym 09:28 (trådstartaren här igen):

Tycker det låter som att du kan vara gravid, fast det inte visar något än. Låter som en nid-blödning i mina öron. Håller tummarna!

Kram.

• Anonym

Man kan blöda lite när det befruktade ägget fastnar i livmodern.

Kissar på sig känslan känner jag annars igen från v.15 -16 si så där. Alltså fast jag inte har kissat på mig. Inget i trosorna alls.

• Teskedsmamman

Är man gravid så ökar flytningarna så till den milda grad att man kan gå runt med sjöblöta trosor hela tiden...

Svar på tråden Känns som att jag kissar på mig fast jag inte gör det..