• Floria

När skrattade era barn högt första gången?

Skulle vara lite kul att veta bara. Fick två härliga skratt från min dotter igår, och hon är tre månader om en vecka.

• Svar på tråden När skrattade era barn högt första gången?
  • Karin och Pyret

Han är lite mer än tre månader nu och har skrattat högt 2-3 veckor. Visst är det underbart

• Rerre

Sessan var 3.5 månader när hon gapskrattade åt sin pappa. Visst är det härligt att höra det där lilla kluckande skrattet. Jag kan fortfarande sitta och le åt henne när hon skrattar.

Sessan 17/6-05 & Thias 31/8-06
  • Floria

Tack =) Ja, det är helt underbart, det räddade en annars sunkig helg!

• Morrizz

Hejsan, min dotter som nyss blev 3 månader skrattade till rejält (som ett slags "haha") häromdagen när hon låg på skötbordet. Ovanför hänger det söta mobilfigurer som hon alltid har blivit glad åt men denna gång skrattade hon också. Det var första gången hon gjorde det och det var alldeles underbart att få uppleva.
    Min bvc sköterska sa " oj det var tidigt" så blev nyfiken på denna tråd. Hoppas fler hakar på och berättar.

• Zayna

Min lilla tjej är 9 veckor och skrattade högt 1a gången förra veckan i onsdags :):) Det härligaste jag hört det här året :):):)

• minlille

Min lille skrattade högt när han var ca 2 1/2 månad första gången, nu är han snart 4 mån. Det finns inget bättre än det där skrattet! Nu är han hes så det låter hur roligt som helst.

• Godisbåten

Min lilla kille skrattade högt för första gången igår, 3mån+11 dagar. Helt fantastiskt att höra

• lukke06

min grabb är 3,5 mån nu och skrattade första gången vid 3 mån.Nu skrattar han nästan alltid när han bajsar:)

• Tant Green

För exakt ett år sedan idag, jag minns det fortfarande Då var hon 4 månader och 3 dagar.

Svar på tråden När skrattade era barn högt första gången?