Larm när jag lämnade butik!!!!!!!
För några dagar sedan var jag på en butik och handlade, när jag skulle gå ut larmade det vid dörren, gick självklart tillbaka till kassan. Dom drog samtliga varor över disken en gång och sedan skulle jag gå igen....PIIIIIIIP....... Vi gjorde om prociduren 7-8 gånger, utan påse, utan kundvagn med barn, utan väska, jag pep och pep trots att det enda jag hade på mig var mina kläder, inget i fickorna. Till slut skrattade (inte jag inombords kan jag ju säga) vi alla åt eländet och jag fick gå därifrån pipandes.... Så jäkla pinsamt!!!!!!!!!
Idag var jag då tvungen att åka tillbaka för att byta några varor, när jag går in i butiken....PIIIIIP..... Går direkt till kassan och lämnar där sakerna jag ska lämna tillbaka och berättar för kassörskan om vad som tidigare hänt och att det pep även nu. Går en sväng i butiken och handlar några saker. Gör klart allt i kassan och går mot utgången....PIIIIIIP..... Blir galen!!!! Jättelång kö och folk stirrar. Jag försöker alla varianter igen, men det är tydligen jag som piper!! Hade ju till och med lämnat väska, plånbok och telefon samt nycklar i bilen för att vara säker. Det enda jag hade i fickan var ett kreditkort och bilnycklar. Även denna gång fick jag åka iväg pipandes och skämdes som en hund, fastän jag inte gjort något......
Till frågan, VAD sjutton kan det vara som piper på mig????? Jag kan ju inte ju strippa va mig och börja kolla. Kommer nog inte handla på den butiken mer.....