• action

    Incoming !

    Tja! Nybliven FL:are redo att förgylla julen med ett tips.
    Köp eller "önska" dig en xbox 360!
    Japp. det finns inget bättre när ungarna lagt sig än att sprätta upp en öl och relaxa i soffan med sina polare på nätet.

    Sen vi fick barn har man ju inte haft varken ork eller tid att hålla kontakten med gamla vänner eller skaffa nya. Låter kanske trist men det är helt ok, har ju 2 bästa vänner och de är 7 månader och 5 år :)

    Kanske inte är ett viktigt ämne men nåt måste jag ju skriva iallafall.

    Läste i tidigare trådar att det var en del PC folk här inne, finns det nå 360 folk?

  • Svar på tråden Incoming !
  • daddy XL

    japp har precis "flashat" om min dvd på min 360 själv o sitter spelar när man får tid över :)

  • action

    Mmmm, den tål att "flashas" med :) Tyckte spelen var skitsnygga innan och nu med HDTV så är det helt sanslöst snyggt.

  • MasterBlaster

    Jag spelar lite när jag får tid, just nu är det Gears of War som gäller. Om nån vill spela är det bara att säga till.

  • Robot

    Tjena, kör 360, Gears of war, DoA4, NFS carbon, och table tennis har jag.. (nyligen köpt den)

    kan lägga till mitt nick om du/ni vill Fidde760

  • Tvillingfarsa

    Gears of war ser snuskigt roligt ut.


    -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • action

    Just nu kör jag COD 3 & Gears of war.
    Cod 3 är svinkul men buggigt.
    Gears of war är kul och riktigt snyggt men Jag hoppas på att rainbow six las vegas har ett bättre multiplayer än de tidigare nämnda spelen.
    (Tag/Znipe)By the way

  • Leo Kall

    Jag har absolut ingen koll på TV-spelsvärlden (heter det förresten TV-spel..?) Nu har jag i alla fall beställt ett Wii. Vad tror ni om det? Jag föll för att det fanns tillgång till internet så att jag kan sitta i TV-soffan och surfa.

  • action

    Wii vill jag & ha med zelda såklart.
    Men wii har tydligen ingenting att komma med när det gäller grafik, synd tycker jag men sen så är den ju hyffsat billig &så.
    Någonting för barnen iallafall då den ska vara bakåtkompatibel med gamecuben.

  • På besök

     CaffeineNej jag kör pc men annars håller jag med det där med att sprätta ett sexpack. Frugan tycker dock att det är alkisstil att dricka ensam........men vem är ensam när man sitter ch snackaer ch spelar med polarna runt om i världen......


    Lassemannen m, 6 ungar
  • Råger

    Jag kör oxå 360, lämnade in den för uppgradering av firmware i höstas och fick tillbaks den direkt. Dom sa att min verre inte gick att uppgradera.....surt som fan...fast det kanske har kommit nåt till den nu, någon som vet???

Svar på tråden Incoming !