Jag har mörkbrunt hår,vill ha ljusa slingor HUR?
Just nu sitter jag här gjort ljusa slinger på mörkt hår,blev mörk orange typ.Ha en till samma sling paket.Ska jag slingra det en gång till?Hur få jag ljusa slingor?
Just nu sitter jag här gjort ljusa slinger på mörkt hår,blev mörk orange typ.Ha en till samma sling paket.Ska jag slingra det en gång till?Hur få jag ljusa slingor?
Jag har själv mörkt hår m. ljusa slingor och skulle faktiskt aldrig försöka mig på att slinga själv. Hellre betalar jag dom pengarna än missfärgar håret.
Frugan slingar sig själv ofta och detblir jättesnyggt . Tror du ska ha färgen i längre bara. Oranga slingor är väl fint
...kör några riktigt blonda också så blir det bra.
Tycker att du ska färga tillbaka de oranga slingorna i din egen färg och sedan köpa blonda löshårsslingor och sätta dit. Blonda slingor utan missöden =)
Med MOOD´s blekmedel blir håret jätte blont.. :D Det är det enda som funkar på mig när jag har mörkare hår.. :) Andra blekmedel blir bara lite halv-dana..
hur blev det?
köp silver schampoo, det kan oftast tar bort det oranga/gula i håret! en stor flaska kostar inte mer än 100kr ungefär hos en frisör =) det är värt det iaf om man brukar färga blont hår ofta!
Men moods blekmedel är en av dom bästa jag testat & ta den med starkast blekning som finns för bättre resutat!
Jo när du bleker håret så står det ju en tid som man ska ha i det, ha det oftast lite längre typ 10-15 min iallefall om håret fortfarande är orange eller gult för är det fortfarande så ¨så råder jag dig att vänta då gör det håret ljusare =)
Lycka till & hoppas det går bra!
de blev orange! :) inte så fult..men få nog gå till en frisör,annars kanske jag tappa håret snart hihi