• Abecita

I.D Makeup och E-bay

Hej,

Jag har några frågor om I.D Makeup. Ni som använt det, hur nöjda var ni med resultatet efter att ha använt deras produkter under en tid?

Jag har har medelstorporig hud och vill hitta en riktigt bra foundation som täcker lagom men inte känns som en film över ansiktet.

Hur många produkter från dem ska man köpa för att det ska bli en riktigt bra yta?
    Och vilken borste är att föredra?

Sedan såg jag flera som handlat dess produkter från E-bay till halva priset jämfört med Åhlens.
    Hur fungerar E-bay egentligen och hur vet man att man inte kommer bli lurad på pengarna???
    Någon som handlat från dessa två tex.?

cgi3.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll*sprinkles

feedback.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&userid=chasedxpress&iid=

Tack snälla ni som svarar!

• Svar på tråden I.D Makeup och E-bay
  • Pokergirl

Jag har shoppat via ebay, kan kolla om jag kan hitta han jag handlade av. Där fick man nya oöppnade produkter. Jag skulle rekommendera att du går till en salong och får hjälp med att hitta rätt nyans på foundation. Då vet du vad du ska handla på nätet sen, bara säg att du ska känna efter och fundera på saken till hon i salongen.

• NeasMamma

Den översta länken funkar inte men det låter som hon jag brukar handla av (sprinkles på slutet). Hon har egen hemsida. www.colorfulsprinkles.com Billigt och bra. BILLIG frakt! Du behöver foundation och mineral veil. Gärna någon rouge-aktigt också. Warmth eller glee beroende på hudfärg. Vill du ha mer täckande foundation ska du ha kabuki-borste annars vanlig buffborste. 
    Själv är jag jättenöjd!
    Fråga gärna om du vill veta mer! Bara att skriva privat till mig i så fall eller här..

KÅRV - om du bryr dig om ditt FL! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375.html
Svar på tråden I.D Makeup och E-bay