-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Julkort med fotografier på barnen, ja eller nej!?
-
Jag var och beställde 32 st idag! Det är ju jätte kul att få julkort med andras barn på, så jag hoppas att andra uppskattar fina/roliga bilder på mina barn....
-
Innan jag fick barn var det tröttsamt.
Nu gör vi allt för att ge igen för tidigare oförrätter så JA TACK- skicka hit era drittans fotojulkort så ska ni få igen tills ni storknar... -
Ja, varför inte? Dom är ju hur söta som helst! :)
-
Känner inte så många så jag får typ ett sånt själv och det är bara kul. Skickar till min släkt på min tjej och typ 3 kompisar (som har barn) och dom tycker det är kul. Ska ta vårt julkort imorgon tror jag, efter att jag har pyntat!
-
Annat...
Helt ok, mest uppskattar jag dem från vänner jag inte träffar så ofta. Men jag tycker att det är roligare med en bild på hela familjen och man behöver verkligen inte ha "jul-kläder" på sig. En fin vardags-bild är ofta roligare. -
Förresten, alla julkort är ju roliga att få!
-
Det är typ ett krav att skicka bilder på barnen till släkt som bor långt ifrån. Så det är ju ett väldigt bra tillfälle så de får ett varje år. Vi har släkt över hela Sverige och runt i världen så uppskattar julkorten väldigt mycket!
-
Ja gärna! Tycker det är mycket roligare än vanliga! Både att ge och få!
-
Absolut! Mycket mer personligt.
-
Nej. Ibland är dessutom ungarna jättefula, vem orkar se på det. Dessutom är det ju ungens föräldrar jag har en relation till, då ser jag hellre ett foto på dem.