• jagälskarallaminabarn

Ni som väntar eller väntat tvillingar, i vilken vecka köpte ni vagn?

Hejsan!

Är i v 9 med tvillingar och funderar på hur långt gångna ni andra varit när ni köpt vagn? Tänker själv vänta ett tag till men hur länge är frågan jag ställer mig? Vore väldigt tacksam för svar. Tack på förhand!

M V H Ulrika

• Svar på tråden Ni som väntar eller väntat tvillingar, i vilken vecka köpte ni vagn?
  • Umeboshi

Vi beställde i februari, fick hem den i slutet på mars och i slutet på april kom twinsen...

• Kickelina

Vi köpte en begagnad ORA (smal och smidig, den går in i vår hiss)när jag var i v. 25-26 ungefär...

• grekland

hej..vi köpte en begagnad vi oxå i vecka 21 ...lycka till sissi

• Marre

Jag var i v.26 när vi köpte vagn. Hade egentligen tänkt beställa en -05 men fick en -04 till bra pris och fick därför ta hem den direkt.

• buben

jag ska hämta min i dag en Bosson-04 , men den kommer
    inte att användas förns i april.

• Endoriana

Vi köpte våran tvillingvagn tre dagar innan pojkarna föddes.....lite sent kanske men vi hann i alla fall innan dom kom...

• Berta

i v16, för att vi fick ett bra pris på en ny vagn.

du kan ju beställa tidigt å hämta den när det närmar sig! vet att vissa leverantörer har flera månaders väntetid.

• mariaa

Vi köpte en begagnad i v 22.

• Esterella

När mina tvillingtjejer kom så var jag inte så rutinerad =)
    På väg hem från BB så stannade vi vid en bebisaffär och köpte en Emmaljunga tvillingliggvagn.
    Hade nog bara tur att det fanns en inne.

Svar på tråden Ni som väntar eller väntat tvillingar, i vilken vecka köpte ni vagn?