• Anonym (fattig)

Hur tjäna pengar fort?

Nu har jag bara 500 spänn att leva på denna månaden.

Jag vet jag får skylla mig själv! Behöver inte påpekas. Är nyseparerad och har inte koll på ekonomin än.

Skulle vilja ha lite tips på hur jag kan tjäna pengar snabbt så jag får dem NU. Gör nästan vad som helst..

Någon som har konkreta tips?

• Svar på tråden Hur tjäna pengar fort?
  • Anonym

Ja, om du har någon pryl liggandes med hyffsat värde:
    Sälj den på www.blocket.se
    Det är snabba pengar!!!

• Anonym (fattig)

Jag har inte mycket saker att sälja... Annars hade jag gjort det. Men tack för tipset!

Andra tips?

• Bei Bei

Jobba extra, men då får du ju ändå inte pengar förens tidigast nästa månad.
    Städjobb & barnpassning?

♥ Ronja ♥
  • Bei Bei

Ska du köpa & sälja saker är tradera.com bättre än blocket, speciellt om du ska sälja. (auktionssajt)

Kan du låna av någon nära vän/släkting?

♥ Ronja ♥
  • Anonym (fattig)

Har flyttat tillen ny stad där jag inte känner så många så jag vet inte hur jag skulle få tag i jobb som städning o barnpassning...

Får gå igenom garderoberna efter lite saker att sälja.

Vill helst inte låna. Hellre tjäna på något sätt..

• lollipop25

hoppas du hittar nåt du kan sälja kläder, parfym, väskor ja allt går att sälja på tradera. förståndigt av dig att tänka att du hellre vill tjäna än låna . Lycka till

• Anonym (fattig)

Tack

*puffar*

• mujk

Håller med föregående talare - att säla prylar på nätet är min nya grej! man kan sälja allt!! även vissa second-hand affärer ger pengar direkt i handen. Vet inte var du bor, men i stockholm finns en sida www.dinagrannar.se där man kan erbjuda sina tjänster snabbt. Annars funkar kanske gamla hederliga lappar på ica-affären. Lycka till!

Svar på tråden Hur tjäna pengar fort?