• Glittrax

Analsäcksinflammation

min vovve har haft problem men detta flera gånger .. och behandlats och veterinären har tömt säckarna tre gånger på ett år nu.. har pratat med veterinären om att hon ska opereras.. vill inte att hon ska lida av detta mera! nån vars hund med samma problem? blev dom bra efter det? när körtlarna är borta så är väl problemen borta?

• Svar på tråden Analsäcksinflammation
  • olpansfamilj

aj aj stackars vovve! Min voffsan har bara haft det en gång. Har hört att efter operation så blir det bra....

• Glittrax

ja stackars min lilla gumma.. hon är ju 9 år nu, en bichon frise och veterinären sa att hon kommer säkert bli gammal som andra dvärghundar.. ja inte tar jag bort henne för en sån här sak..

• Villhabääbis

kan lägga in ett tips.. min mammas hund har haft det flera gånger och när hon baddar med kokat vatten med salt i som sen har svalnat så brukar det ge med sig FÖR TILLFÄLLET så detta är bara för att lindra smärtan o problemet just då!.hoppas det löser sig!

• Kini83

min mammas hund får det ett par gånger om året. Var hos veterinären så sent som i tisdags å tömde.. Synd om hunden och tyvärr kan vi inte operera henne heller då hon är för gammal...

Svar på tråden Analsäcksinflammation