Laga hål när man är gravid
Är det någon som vet om det är farligt att laga hål när man är gravid? Jag syftar på bedövningen och sådär..
Är det någon som vet om det är farligt att laga hål när man är gravid? Jag syftar på bedövningen och sådär..
Jag lagade hål, utan bedövning eftersom den tydligen kan vara skadlig (det var tandläkaren som sa det). De röntgade inte heller.
näpp, det ska det inte vara
var och lagade ett i förra veckan och jag är gravid i v.35
bedövningen var helt ofarlig för barnet lovade tandläkaren
nej det är ingen fara -jag rotfyllde en tand när jag var höggravid o det var inga problem...
tala bara om att du är gravid när du kommer dit så du blir skyddad ordentligt vid röntgen o att du slipper må illa av det dom stoppar i munnen på dig...
bedövningen e ingen fara den använder dom på förlossningen.jag lagade ett håll när jag var gravid.det e ingen fara allas
Annione:
hmmm, det var intressant, att de sa helt olika våra tandläkare
ska nog kolla upp det här
Har dragit ut en tand och max 5 bedövnings sprutor fick jag, det skulle inte alls vara farligt sa dom till mig
Ok, tyvärr blev jag röntgad innan jag visste att jag var gravid, men hoppas att det inte är någon fara.
Men skönt att man kan ta bedövning iaf..
medistra: Ja det är väl som med allt annat under graviditeten Olika bud om allting menar jag
Det e helt ok att ta bedövning då man e gravid. Jag har jobbat med sånt...och jobbar till viss del ännu med tandvård.