• Maj 2005

Internationella namn..

Det finns ju jättemånga bra internationella namn, men jag kan inte komma på så många. Vi vill ha namn som funkar bra både här i England och i Svedala. Vissa namn funkar ju inte alls. Tex: Tea, som jag tycker jättemycket om. Vore jättekul med lite föslag. Jag har några här, men behöver mer...
    Alice, Nelly, Miranda, Amber, Celina, Jolina, Nadine för tjej
    Timothy (kortat ner till Tim), Ludvig, Noel, Viggo för kille

Ohhh va svårt det är

• Svar på tråden Internationella namn..
  • MysMellis

Denise funkar internationellt
    Liza,
    Det var vad jag kom på nu

• Ingi

Maria, Anna, Louise, Caroline, Sophia, Agnes, Eric, Edwin, Martin, Peter, Alexander, Philip... Lycka till med funderingarna! Längtar efter att få börja tänka ut namn själv!

• Annie

Albert...som min son heter..

• elvatolv

Tristan, som min systerson heter.

• Lady

Namn som passar i Sverige & England --- finns en del

pojknamn : Gabriel, Mikael, Tristan, Aleksander, David, John, Simon, Jakob, Philip, Robert, Angelo, Tim, Tom, Benjamin

flicknamn: Angelina, Angela, Kristin, Tania, Nelly, Emma, Cornelia, Aleksandra, sarah, Frida, Ann, Maria, Linda, Viktoria, Sindy, Caroline, Therese,

finns många namn

• Tossan79

Simeon, Alexander, Leon, Noel, Nicolas, Mark, Neo, Oscar, John, Daniel, Lucas, Gabriel, Sebastian, Carsten, Felix, Frank, Maximilian....

Jennifer, Anna, Lisa, Stella, Ella, Isabel, Victoria, Erica.....

Sök på gamla inlägg så hittar du säkert massor!

• Maj 2005

Tack för alla fina förslag. Våran lista den växer

• Trillan

Christelle är också internationelt ;)

• evita

hihi... jag förstår problemet med tea... kan bli syftningsproblem där... om vi får en dotter så ska hon heta lea eller norea... bara för att spinna vidare på liknande namn...

• disel

Julian, så heter vår son, jättefint :)

• julmusten

Tea funkar val visst pa engelska?? Det finns en skadespelerska som heter Tea Leoni i alla fall, slang in ett h pa slutet sa lar det val inte bli svart. Teah alltsa.

Annars sa finns det ju hur manga som helst:

Daniel, Gabriel, Benjamin, Noah, (de flesta bibel namn!!), Alexander, William, Lucas, Oscar, Hugo, Jonathan, Adam, Marcus, Sebastian, Samuel, Elliot, Adrian

Lia, Mia, Josefin, Emma, Hanna, Wilma, Clara, Felicia, Sofia, Olivia, Agnes, Filippa, Rebecka, Nora, Nathalie, Louise, Claire, Astrid, Miranda, Andrea

Googla flicknamn eller pojknamn sa far du upp hur mycket listor som helst. Lycka till!!!

• Alsephine

Vi har en ALMA Maria och en Maria JOSEPHINE!

• Sannah

Min son heter Gabriel och det passar även internationellt.

• Maj 2005

Tack igen alla. Tyvärr är min man inte så intresserad av just Bibel namn.... vilket gör att listan kortas ner.. Men vi letar vidare. Namn är ju så viktigt tycker jag.

Svar på tråden Internationella namn..