• Mamma Mysig

Kvalitén på Åhlens bebis kläder

De är då fina, men hur är de när de är tvättade många gånger, håller de samma kvalité som lindex eller är de bättre/sämre?

• Svar på tråden Kvalitén på Åhlens bebis kläder
  • MirandaX

Jag har bodyn med den fina hunden på, Bow Wow-bodyn till Freja. Den är svart med vitt tryck jag har tvättat den massa gånger men jag tumlar den inte. Den är fortfarande jättefin inte ens sprickor i trycket.

• sannapanna76

Har bara ett par bodys + ett par byxor från Åhléns, men på de plaggen har kvalitén varit super!

Jo! Just det! Jag hade ju en tjock vinteroverall därifrån förra vintern, och den var också bra!

• susannn

jag har en liten del klæder i från åhlens och jag tycker om kvaliten på dom...

• annca

Hade en del Åhlenskläder när stumpan var pytte, och de har hållt bättre än typ Lindex!

~*~ man önskar att man kunde vara bara tyst & cool (W.Crafoord)~*~
  • MuminMy

Tycker Åhlens kläder håller "finagatan"-kvalité, klart jämförbart med Mexx och Esprit och PoP!

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus
  • Aros

Håller med, Åhléns kläder är superbra kvalite. Sonen hade en svart body med tryck därifrån när han var mindre. Trots att den användes flitigt och tvättades en massa så ser trycket fortfarande nytt ut och det svarta har inte blekts. Tvättade den dock såklart ut-och-in, precis som dem flesta andra kläder.

Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Mamma Mysig

Vad kul, då är de inte bara snygga utan bra också

• Gbg 75

Jag har flera plagg från Åhléns som är jättebra, men en body har jag varit tvungen att reklamera eftersom alla knapparna i grenen släppte efter första tvätten (!!!). Bodyn var cremevit och hade två katter på bröstet.

Svar på tråden Kvalitén på Åhlens bebis kläder