• AnnCatrin

Julklappstips till en 7-årig kille???

Hej!
    Ska köpa en julklappar till barnens 7-åriga kusin. Han har önskat sig ett pennfack och en frän(!) affisch vilket jag köpt men jag skulle vilja ge honom något mer också.

Någon som har nåt bra tips på vad en 7-årig kille skulle bli glad av att få?? Vill ju inte komma med nåt han tycker är barnsligt.

• Svar på tråden Julklappstips till en 7-årig kille???
  • Demona

Min bonusson på 7 år önskar sig mest av allt spindelmannengrejer. Det finns ju både leksaker, spel och massa annat med spindelmannen motiv. Nåt sånt kanske?!

• AnnCatrin

Åh... så det är spindelmannen som gäller!!
    Är inte så uppdaterad på superhjältefronten *rodnar*. Får väl skylla på att jag har två flickor som båda är under tre år
    Tackar för tipset!!

Fler tips - någon??

• chicchan

min 7-åring önskar sig alla tillbehör till det där spion-grejjerna

• AnnCatrin

Spiongrejer.... hmmm, låter spännande. Vad är det för nåt?? Typ James Bond?

• Demona

Ja, spiongrejer har vi också köpt. Laseralarm och sånt önskade bonussonen sig. Det kanske också är uppskattat. BRIO har en hel del att välja på, vet jag.

• AnnCatrin

Åh... vad det är tråkigt att bo i norrland. Vi har ju varken BR eller Toys'r'us.
    Hittade inga spännande spiongrejer på Barnens Hus, Åhléns eller den lokala leksaksaffären. *suck*. Det får nog bli nog en biobiljett...

• chicchan

jag bor åsså i norrland! jag köpte på barnens hus och det finns på lekplaneten!

Svar på tråden Julklappstips till en 7-årig kille???