• Mollan

"Hallgrej" att lägga vantar och sånt i?

Vi behöver något i hallen som vi kan lägga vantar och mössor i. Allt bara dräller omkring och ingen hittar nåt eller också hittar man EN vante eller en tofs till mössan . Hur har ni ordnat det hemma? Jag funderar på någon listig väggmonterad textilhistoria där alla har varsitt fack (och så blir världen komplett ). Har ni köpt något sådant eller kanske sytt? Vill ni beskriva den i så fall! Kollade på IKEAs hemsidan, men hittade inget. Mest korgar och sånt och jag tror inte vi har plats till det...

• Svar på tråden "Hallgrej" att lägga vantar och sånt i?
  • Marsfisken

Vi har HOL från IKEA. Med hål och lock. funkar bra - där har vi alla mössor, vantar och sånt...

• 2mammis

Var på Ikea i dag och såg att dem har som korgar fast i tyg som hänger på en smidesställning(huh vilken dålig förklaring), med olika fack.Tänkte köpa den själv.

• Dixie

norrgavel har en fin hylla med fyra korgar i tyg som vi har i hallen, fungerar mycket bra!

• Tina83

vi har en liten HOL från ikea att lägga grejer i.flrut hade vi en stor rund,stor "korg" att ha i.
    sen har vi en stor HOL bänk att ha masa saker i också. på den har jag lagt en lammfäll o n kudde, så det blir lite som en soffa.

• Strutis

Vi har en lång grej från ikea, från barnavdelningen, den är i typ nät, hängs fast i en krok i taket, finns med olika mängder fack, PS FÅNGST heter den! man slipper ha nåt på golvet, finns fyra fack så vi har ett varsitt!
    //K

Svar på tråden "Hallgrej" att lägga vantar och sånt i?