• Obsessed Feelings

Ni som har sett en ande, hur ser det ut?

Jag är mycket nyfiken när det gäller det ockulta. Därför vill jag nu höra med er som har sett en ande eller flera på riktigt; Hur ser det ut egentligen?? Är det exakt som att en vanlig människa skulle stått där, eller är den liksom lite genomskinlig? Berätta gärna exakt hur, var och när ni såg den/dem. På ett sätt önskar jag att någon ande ville uppenbara sig för mig, och på ett sätt inte!

• Svar på tråden Ni som har sett en ande, hur ser det ut?
  • Marsipan

Jag har varit med om flera övernaturliga upplevelser, men har sett en "ande" bara en enda gång, o då var den som en vit dimma...

Jag vet, det låter som ett vanligt, klassiskt filmspöke...Men så var det iaf.

• Marsipan

Oj, missade att jag skulle berätta om hur/när/var.

Jag o min ex-man hade tagit in på hotell. Jag var gravid i 7:e månade, det var tidig morgon o han hade gått för att basta i bastu. Jag stod framför en spegel o torkade av gammal smink när jag såg hur en vit dimma rörde sig tvärs igenom badrummet som var bakom mig. Blev helt stel först, o sen när jag vände mig om så såg jag att av två handdukar som hängde så var det en som dinglade. Precis som när man går förbi en handduk, nuddar den så att den dinglar i några sekunder.
    Trodde först att jag sett fel o att dinglandet berodde på nån stark luftkonditionering.
    Men sen tänkte jag att om det varit luftkonditionering så borde ju de andra handdukarna röra sig oxo.
    Till slut slutade den att dingla, och det var då jag blev tvärsäker på att jag sett rätt.

"Anden" hade nuddat vid den när det "gick" förbi handduken...
    Jag blev så rädd så jag trodde jag skulle svimma, men överlevde den upplevelsen iaf. Hehehhehehehe.

• Bettiz

Jag såg som en mörk skugga. Det var mörkt hemma (jag bodde i en källarlägenhet i en gammal villa förut), det var natt och jag var ensam i huset och låg i sängen. Jag hade hört fotsteg och sånt tidigare, och så vaknade jag till igen och då såg jag en mansskugga som avtecknade sig mot sovrumsdörren. Höll på att skita på mig!!! När jag tände så var det ingen där.
    Samma sak hände natten efter och då vågade jag knappt tända. Sen märkte jag inte av någonting förrän sommaren efter när jag återigen var själv i huset. Då hände samma sak!

• Jenniesmamma

har sett andar två gånger,å i mina ögon har dom sett ut som nästan riktigt människor,en var på några meters håll,gick framför mig,sen bara försvann,å en gång i ett fönster,så tack vare fönsteret vart det lite suddigt,men annars tycker jag dom sett ut som riktigt männsiskor,förutom att dom bara försvunnit.

• CanelaCaliente

En gång typ för ett år sen så var jag ute i köket..jag var själv hemma.
    Plötsligt ser jag en mörk skugga röra sej förbi ena köksstolen..jag blev livrädd o ringde mamma

• Fjuppan

Jag såg en kvinna i svart klädnad och uppsatt hår. Ansiktet var diffust, men händerna (som hon höll knäppta i brösthöjd) såg jag tydligt.

• sussu56

Jag har faktist fått en bild på en ande. Kompisar till oss var i skogen och promenerade och tog massa bilder. Det var natt också. Så när dom kommer hem så har dom en svart skugga som står bakom en utav tjejerna. Nån kvinna/man som håller kanske nån slags gitarr. Lite coolt =)

• alexis2006

min syster såg en kvinna sittandes på en stol i hennes sovrum med "mitt ansikte". kanske för att hon inte skulle bli rädd..? vem vet

Svar på tråden Ni som har sett en ande, hur ser det ut?