kommer jag blir steril?!?!?!
Hej!!
Lite "dum" rubrik kanske, men sitter här och är så jäkla rädd just nu!!
Varenda gång jag och min pojkvän har haft sex så svider det som tusan. Vi använder glidmedel men ändå gör det jätteont efteråt. När jag kissar efteråt så svider det som f*n.
Och till det STORA problemet... Jag får klåda, gryniga flytningar, ja med korta ord svamp efter nästan varje samlag. Ca 2 gånger per månad.
Har vat hos gynekologen tusen gånger och hon konstaterar att jag fått svamp gång efter gång. Jag behandlar med pevaryl gång efter gång. Och det försvinner, men kommer tillbaka lika snabbt igen!!
Nu sa min kompis till mig att jag skulle prova naturläkemedel som hennes mamma använde mot svamp.... det hette AUSTRALIAN BODYCARE TEA TREE OIL! Så ikväll stoppade jag in en tampong med den där vätskan på.... hade den inne i 2 timmar (fick inte in tampongen ordentligt så den skavde )
Men nu när jag läste på internet så står det att oljan endast får användas för utvärtes bruk. och att den är GIFTIG!!!!
Jag är svinorolig nu!! :-S Någon som kan något om den oljan, eller som vet hur tusan jag ska bli av med mina besvär?!
SNÄLLA SVARA SNABBT!! Kan inte somna :-S