• Nillis

Gravida: Hur kände ni er innan bim?

För mig känns det precis som innan mens. Jag tror därför att jag kommer att få mens snart. Men jag har ju också hört att tidiga grav symtom kan vara lika menssymtom. Själv har jag svullna bröst och molvärk... 5 dagar kvar till bim.

• Svar på tråden Gravida: Hur kände ni er innan bim?
  • 82an

Jag kände inget bröst späningarna kom någon dabg efter bim

• 82an

men om dina bröst är svullna kan det ju vara ett tecken det är nog olika beroende på hur mycket hormon man har

• Mamma Mu med Sparven Max

Jag kände inget direkt i brösten men jag fick mens ont och deppade ihop och trodde det var kört.. MEN så var det inte. Jag hade ont i ryggen mest som jag får ibland när jag har mens.

• tintine

Jag var jätte arg på min sambo, jag brukar annars vara ganska snäll, detta var tre dagar innan mens. Jag skrek och grät för att han skulle bort med jobbet över natten. Det kändes som jag hade feber och jätte svullna bröst. Sedan drog drog det lite grann på ena sidan, kändes ungefär som någon drog i äggledaren...skumt....
    Jag köpte iallafall ett test efter att man sambo åkt och testade positivt.
    Så hade jag en fin ursäkt för mitt beteende när min kille kom hem igen.

• Alveline

Jag hade intensiv mensvärk.. brösten var större.. fick inte plats i bhn längre.. det gjorde ont att ta på tröjor.. detta fyra dagar innan bim.. och det drog i magen.. detta fick mig att fatta att det var dags att köpa cb test. Testade + tre dagar innan bim.

• cattis

Kände ingenting. Jag trodde inte att jag var gravid eftersom jag läst så mycket om alla olika symptom, men som tur var så kunde man vara gravid utan symptom.

• Monalisan

nu i efterhand så ............jag frös.....o ont i korsryggen men inget annat

• femman

Kände absolut ingenting. Ser jag tillbaka var jag nog tröttare än vanligt annars inget alls.

• snutti

Jag kände inget speciellt förrän kvällen innan bim då det högg till i magen, har aldrig känt så innan, vaknade 05 dagen efter och testade +
    Testade några dagar innnan bim fick minus då...

• Lilla Bettan

Mina bröst var såååååå ömma...började c:a en vecka innan bm!!!

Min sambo komenterade till och med att du kanske är gravid (vi försökte inte bli med barn) så när jag gjorde gravtestet 1 dag innan bm blev jag inte överraskad fastän denna graviditet var oplanerad.

Svar på tråden Gravida: Hur kände ni er innan bim?