• Anonym

Vad får dig att känna dig speciell för din partner?

Jag känner mig så tråkig och grå... Det känns inte som min sambo ser mig, han säger aldrig något. Ibland kan han säga att jag har en go rumpa men det är allt.

Hur vet ni att ni är speciella? Vad säger era män-pojkvänner?

Gör ni något särskilt för att känna er speciella?
    Jag har helt tappat orken men jag vill så gärna göra mig fin, vet bara inte hur och tycker att jag har allt emot mig. Ser tråkig ut, har övervikt, var nyss till frissan men hon klippte utan engagemang.

• Svar på tråden Vad får dig att känna dig speciell för din partner?
  • KickStart

Det viktigaste för mig är att min make ser mig. Och det är han bra på.
    Det behöver inte vara något stort utan bara att han tar på eller pussar mig när han går förbi.
    Att han värderar det jag tycker är viktigt.

S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • Anonym

Försök att piffa till dig & tänk inte så negativt. Övervikt är ingen ursäkt...Jag vet många överviktia som är jättefina & sexiga. Det handlar om utsrålning.
    Just nu har du en tråkig attiyd till dig själv & det syns oxå utåt.

Om du inte vart nöjd med håret tycker jag du ska gå tillbkaa till frissan & kräva att hon gör om det.
    Sen kan du ju färga håret, det gör att man känner sig frächare, sola lite. Sminka dig, gör dig till varje dag!!!
    Men gör det för DIN skull, inte för din sambo!

• PuhGirl

Jag är oxå överviktig. Men jag gillar att klä mig snyggt ändå, alla säger ska du på fest eller ut när jag kommer o dom ser mig. Min älskling säger jag är hans prinsessa, han smeker mig över ryggen ofta, pussar mig på handen när vi åker bil och sen så är han bara snäll mot mig...

klart att man är går om man inte har bra självförtroende....så d är bar aoch kämpa o kämpa

• KickStart

Hitta glöden igen

Inte för sambon utan för dig själv!
    Gör något som du tycker är roligt. Unna dig något du längtat efter eller bara något du själv skulle må bra av.
    Sedan har vi alla perioder i livet då man verkligen verkligen inte orkar annat än att bara andas. Då man känner sig trist, grå och totalt ointressant. Det hör nog till livet men prioritera dig själv!
    Mår du bra så syns det!
    Kraaaaaaaaaam

S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • Anonym

hm jag känner mig speciell genom att han alltid vill vara nära mig krama mig och han vill alltid ha mig med när han ska träna och han vill alltid att vi ska vara tillsammans överallt. Han får mig även att känna mig speciell genom att han ibland kommer in med te till mig eller vid enstaka tillfällen kan bjuda upp till dans i vardagsrummet
    När vi är ute och går vill han alltid hålla hand.

Han är väl inte alltid så mkt för att säga saker, han säger i bland att jag är söt, men jag känenr att han älskar mig, han vill bara inte säga det ofta eftersom han anser att orden förlorar sin betydelse.

• Anonym

I början så köpte jag fina underkläder och mycket nya kläder men han såg aldrig det. Han tyckte inte att det var viktigt och då tänkte jag att det var meningslöst.
    Jag vill ju vara en pingla för honom.
    Han är inte så noga med sig själv och det är synd.
    Hur kan man vara sexig med övervikt?
    Jag väger över 80 kg och har stora fula bröst som jag inte kan dölja. Inga tröjor sitter fint, min mage ser gravid ut och jag märker att andra tittar på ett nedlåtande sätt.

• Anonym

JObbigt om du försökt & han inte uppskattar det!    Han kanske behöver en knuff i ändan så han ser sin underbara tjej istället för att han tar dig för given.
    Du ska inte stå ut med att ngn tar dig förgiven. Det är inte bra för självförtroendet.
    Om han inte ser dig så finns det tusen andra snälla, gulliga killar som gör det.

Klart man kan vara seig med övervikt. Det kommer från insidan!! Om du gillar dig själv gör andra det oxå.
    Man måste älska sig själv innan man kan älska nån annan. Så sant så sant

Sträck på dig & var stolt över dina stora bröst & mjuka mage!
    jag lovar - det kommer att märkas skillnad på hur du bli bemött!
    *kram*

• Anonym

förresten . .. om inga tröjor sitter fitn så kanske du har fel sort tröjor!
    Kanske finns andra modeller som passar dig bättre

• Anonym (Hans val)

Jobbigt, jobbigt!
    Så trött på att vi tjejer låter andra döma våra kroppar!
    Önskar så innerligt att du kunde känna att du har en vacker fungerande kvinnokropp!

Min sambo har valt mig, trots att jag har övervikt och skavanker både här och där!
    Jag har fått jobba mycket med mig själv för att inse att han ju gjort sitt val, och att han inte hela tiden måste förklara och bevisa att han åtrår mig!
    Jag har fått sluta misstro honom, för min egen skull!

• Anonym

Hur ska man klä sig? Jag har försökt ha lite urringat men då blir tröjorna så tajta och magen står ut. Det ser ut som om jag skulle vara i 7:e månaden, överdriver inte! Jag får ofta frågan om jag väntar barn. Jag har försökt att gå ner i vikt men magen sitter kvar fast jag gått ner 5-10 kg.
    Jag skulle vilja göra mig riktigt sexig och fin, nu! Jag ska möta min sambo på stan idag och jag skulle vilja chocka honom.

Svar på tråden Vad får dig att känna dig speciell för din partner?