• Angelstorm

Kronljus med glitter

Igår var jag på Ullared å köpte lite grejer, främst ljus. Blev helt kääär i röda å vita kronljus som hade glitter på. De kommer ursprungligen från Danmark. Är det någon här som kanske varit på Ullared nyligen å vet vilka ljus jag menar? Isåfall, finns dessa ljus att köpa någon annanstans? Har varit å kollat en sväng imorse där jag bor på bl.a Tiimari å DUKA men icke sa Nicke... Hoppas någon vet! Köpte bara ett paket vita å ett paket röda, endast 4 ljus i ett paket :( Vill ha fleeer

• Svar på tråden Kronljus med glitter
  • olpansfamilj

låter fint, köpte själv glittriga ljus på mique.... sia ljus, sååå vackra...

• Karl Karlsson

Återupplivar den här tråden eftersom jag letar efter precis samma sak! Är det någon som vet var man kan hitta såna ljus?

Jag har sökt på Google, Tradera och Ebay och det här är det som är mest likt det jag söker:
    www.ebay.co.uk/itm/Christmas-glitter-spiral-candles-/291289012172&var=&hash=item43d22d97cc

www.ebay.co.uk/itm/Christmas-Holiday-12-pc-Everlasting-Votive-Candles-Red-Gold-Silver-Glitter-/181347715797&var=480349884532&hash=item2a392a8ad5

Det är främst kronljus som jag letar efter men är egentligen inte intresserad av spiralljusen, jag vill bara att det ska vara vanliga kronljus men med glitter på. Är mycket tacksam för alla svar jag kan få. Trevlig helg på er alla!

Svar på tråden Kronljus med glitter