• bubbelmaja

handla till bebis i Thailand, nån med tips!?

Hej!
    Jag ska till Thailand i december. Är inte gravid nu, men vi försöker så kanske... Om inte så hoppas jag ju bli det någon gång. Är det någon som varit där och haft ögonen öppna för bebissaker, mammakläder, vagnar och liknande. Finns det mycket? Är det fina, bra saker? Hur är priserna på sådant? Någon som vet och kan tipsa en köpglad bebissugen resenär!

• Svar på tråden handla till bebis i Thailand, nån med tips!?
  • bubbelmaja

jag som hade hoppats kunna gå och lägga mig och diksutera detta lite med sambon med mer info. Men det kanske är så att många osm åker till tahiland inte är gravida och därför inte tittar på sådana saker.

• Cybermum

Kan bara säga atyt det är billigt ovansett kläder i Thailand, fast tänk på att köpa stora storlekar eftersom de är små i storlekarna där, gäller barnkläder asså... Fick infon av en bekant...

• Lena A

Har precis kommit hem från thailand. Hittade inga bebisgrejer som jag ville ha. Däremot sydde jag upp en del kläder till mig själv! Kram

• bubbelmaja

Vad tråkigt att du inte hittade något du gillade. Vad fanns det för grejer? Varför gillade du det inte, var det fel stil eller taskig kvalitet?

• Lena A

Hej igen! Det jag såg var av rätt dålig kvalité, alltså det som säljs på marknader. Det som finns på de lite finare varuhusen var absolut inte min stil. För pastelligt, konstfiber och rysch-pysch om du förstår vad jag menar. Såg förresten inte en enda barnvagn på Bangkoks gator under min vecka där. Det är för dåliga vägar/trottoarer och för trångt för att köra med vagn där!

• bäbis

Ha en trrevlig resa.Får man fråga vart i Thailand du skall till?
    Själv var jag i Phuket o bodde på Royal Paradise Hotel

• Snoffsan

Nappflaskor och sånt är jättebilligt! Och nallar!!!! Jag köpte jättefina disneykläder när jag var där. Jag vill dit och handla igen!!!

Svar på tråden handla till bebis i Thailand, nån med tips!?