• mounia

ang minskade grav symptom

hej.. tänte bara höra om det är ngn som vars grav symptom har minskat.. från att ha haft väldigt svullan bröst till nästa ninget alls.. symtomen försvann för typ 5-6 dagar sen.. brösten har varit lite ömma.. men inte alls osm innan.. plussade i onsdags blev helt chockad ..tog test för att bröstvårtorna hade börjat ömma.. har två missfall tidigar plus ett utomkvedshavandeskap .. så lite orolig så klart.. e bara 4+5 nu..någon som känner igen sig? det e ju bara o vänta o se men iallafall.. har ju hört att symptomen kan försvinna men senare..

• Svar på tråden ang minskade grav symptom
  • mimmis

jag kan nog inte svara på din fråga men jag har oxå nyligen plussat och är precis som du jätte orolig jag och min gubbe har aldrig varit gravida har vart i hop i lite mer än 6 år nu gjort 1 IVF och 3 st FET försök tidigare som inget lyckats och nu har vi gjort en IVF till och äntligen fått pluss (den 2/12) däremot i tidigare relation har jag fått 3 st MF , jag har inte heller så mycket gravid symptom lite ont magen nästan drar i magen emellanåt lite öm i brösten konstig smak i munnen , ush man blir ju hel nojjig man vill ju så gärna gå hela vägen , jo just det jag har en konstig känsla inuti vid livmodertappen inuti "hålet" men i vilket fall så önskar jag er all lycka till

• mounia

tack mimmis för ditt svar.. har förstått att gravsymptom kan skilja sig en hel del, verkar vara väldigt individuellt.. ska till gyn på i veckan o se med ultraljud.. så det e bara o vänta o hoppas.. har fortfarande inte fått ngn mens... verkar inte vara helt ovanligt att inte ha ngra specifika symptom i början heller.. himla olika helt enkelt.. önskar er jättelycka till också....

Svar på tråden ang minskade grav symptom