• happy2

Smärtsamma förvärkar på natten!!!Eller???

Hmm jag e lite fundersam alltså,, Jag har visserligen endel smd dagtid osv men de är något man har vant sig vid,, då de oftas enbart känns om jag rör på mig (går osv) Men jag har nu under några nätter vaknat av en oerhörd besvärlig smärta i magen som kan hålla på regelbundet at jag får byta stälningar för att hitta rätt ställning så man kan andas o få sova,, De onda börjar mer åt sidorna,, och när de väl har börjat släppa i magen molar de ordentligt,, o sen lyckas man somna om o när man vaknar på morgonen är de borta och känner inge spec,,,

Kan de vara förvärkar som startar så mitt i natten attman vaknar av dem,, någon mer som har de så här men inte på dagen,,?

• Svar på tråden Smärtsamma förvärkar på natten!!!Eller???
  • lovelylocks

jag hade förvärkar på nätterna enbart, riktiga asjobbiga dum-värkar!
    det är väl då kroppen slappnar av sdom de kommer... vet många av mina väninnor som åxå ar förvärkar, men endast på nätterna.

• happy2

Hmm hoppas bara de inte är något som gör att de påvärkar allt för mycket,, Hur känns de för dig mer än att de är störande jobbigt o ont,, Jag kan börja svettas när de gör riktigt ont,,

• lovelylocks

jag fick profylax andas genom mina. de kom ibland med 3 min mellanrum so höll på i 2 tim men då jag skulle åka till förlossningen sa det bara poff o sen var allt borta. blev snuvad på karamellen sååå många gånger att jag inte trodde det var på riktigt när det var dags för förlossning.
    det var inte bara störande, det gjorde skitont. alltså förlossningsvärksskitont.
    förvärkar ar de flesta, var inte orolig föra tt de ska pävärka. jag födde på bf+3.

• Viviré

gJag har också mycket sammandragning nattetid, kring sen natten börjar det, vaknar av dem. var likadant med bebis nr 1, varje natt och tidig morgon och en dag fortsatte de bara och vattnet gick kl 08... men i fullgången tid...

Svar på tråden Smärtsamma förvärkar på natten!!!Eller???