• Snottan

när börjar bebisar jollra?

Hejsan när började era små att "prata" med er och vara med mer? min gullunge är 5 veckor och jag väntar på att han skall börja hänga med mer förutom med ögonkontakt.

• Svar på tråden när börjar bebisar jollra?
  • Helusa

nu kommer jag tyvarr inte ihag nar min son borjade for det va snart 11 ar sen Men jag passade en 3 manaders bebis ett tag dag o natt och nar hon va 3 manader och nagra veckor borjade hon att lata sa dar gulligt nar hon garvad at mina grimaser hur gulligt som helst

• JennL

Elvira började "prata" vid nästan 2 månader..

Mamma till en prinsessa på 4 månader
  • Tereza

Läste att de flesta brukar börja jollra runt två månaders ålder. Min son började ett par veckor innan. Riktigt skratt kommer senare dock.

• Karpet

Min dotter jolrar nu och har så gjort i några dagar, hon är en månad och 2dagar.

• nerina

Min son är 2 månader idag och har börjat få fler o fler ljud nu. Så kul! Särsklit när han ligger på skötbodet "pratar" han med sin mobil där. Det är så gulligt för han tar liksom sats länge och till slut kommer det ett litet glädjeljud..aaaaaoouu..
    Om man uppmuntrar honom och busar och pratar så blir han jätteglad och ler och jollrar. Underbart!

Svar på tråden när börjar bebisar jollra?