• Fru Gustavsson

Men förvirrad! Är han skorpion eller skytt???

Ja, nu är jag redigt förvirrad här... under hela min graviditet har jag tänkt på vår bebis som skytt, eftersom han skulle födas, och föddes den 22 november.
    Sedan ser jag olika bud hit och dit om var gränsen för skorpis- skytt går!??
    Är själv skorpion och undrar nu vad bebis är?

Älsklingen föddes 061122. Välkommen älskade son!♥
  • Svar på tråden Men förvirrad! Är han skorpion eller skytt???
  • KatjaMarina

23:e är skytt fram till 21 december
    Kikade på nätet

• Fru Gustavsson

tack, Katja. Har också kollat på nätet o kvällstidningarna men hittar olika bud ändå..*fortfarande förvirrad*

• azofia

Det där beror ju på var (geografiskt) och exakt när han föds.

Jag är själv född ett datum som kan vara två stjärntecken (lejonet eller jungfrun) men fick ett horoskop gjort enkom för mig och då visade det sig, baserat på exakt klockslag och exakt plats där jag föddes, att jag är lejon.

• Fru Gustavsson
    azofia skrev 2006-12-04 11:26:34 följande:
    Det där beror ju på var (geografiskt) och exakt när han föds. Jag är själv född ett datum som kan vara två stjärntecken (lejonet eller jungfrun) men fick ett horoskop gjort enkom för mig och då visade det sig, baserat på exakt klockslag och exakt plats där jag föddes, att jag är lejon.
    Oj, vad intressant, det var mer än jag visste Ja, han verkar vara född mitt i nån brytpunkt, så jag har konstaterat att han måste ha lite av varje i sig Skorpionens passionerade humör, garanterat, särskilt när det gäller nappen*s*
Svar på tråden Men förvirrad! Är han skorpion eller skytt???