• Cattis31

Konstiga drömmar?

I natt hade jag en jätteskum dröm, jag drömde att jag gick upp som vanligt på morgonen, duschade och skulle klä på mig. Då innan jag fått på mig kläder så står jag och studerar min mage (är bara i vecka 8) och ser att jag fått en lite hård kula vid naveln. Helt plötsligt så framträder en liten kropp ca tio cm lång och jag ser hela ansiktet, armar, fingar, ben magen och tårna...! Hel skumt! Sen vaknade jag.

Undra vad detta betyder...?

Ludwig 1997 ♥ Philip 2002 ♥ BF juli 2007
  • Svar på tråden Konstiga drömmar?
  • Cattis31

Puff...

• Liindiita

hehe ganska lustig dröm :P
    fast vet inte vad de kan betyda :/

• Cattis31

Det var sååå verkligt... fast egentligen så spelar det ingen roll vad det betyder, tycker bara att det var så konstigt att se hela bebisen.

• lokisse

hi hi n av mina kompisar var övertygad om att hon skulle fa en tigerbäbis efter en liknande drömm. hälften tiger hälften bäbis.
    jag tror att det har med hormonerna och att man är nyfiken att gjöra

• Cattis31

Fyy vad läbbigt med en tiger bebbe!! Fast jag håller med jag tror oxå att det är nyfikenheten som gör att man drömmer så här konstigt.

• Nierusenu

Jag har haft en hel del drömmar om tvillingar...kan vara tvillingbröder som är med i drömmen eller att jag själv är gravid med tvillingar.

Jag är ju iofs gravid vecka 13 (snart 14) och jag kan känna att livmodern är ganska stor redan nu och jag kan känna rörelser.
    Petar jag försiktigt med fingret där så känner jag att det petar tillbaks *hihi*

• Honeydew

Hallå hallå.

Här är en tråd som passar mig ypperligt Drömmer nämligen sjuka drömmar i storsett varje natt.
    Härom natten drömde ja att ja födde en vit hare. Den va blodig o hade navelsträng o allt. Ja börjar stor tjuta o säger till min mamma: Men va ska ja nu göra med alla bebis kläder och vagnen? Mari (En av mina bästa vänner) och dom ska få en bebis och vi får en j*vla hare!! Mamma svarar: Men kära Mia, ibland blir de så. Det är inte alltid det blir en bebis. Pussa på den så kanske de känns bättre sen. Jag böjer ner huvudet o ska pussa den och då hugger den mig i ansiktet varpå ja vaknar. HELT SJUUKT!!

Undrar va det betyder egentligen?!

• rosmas
    Honeydew Online
    Haha! Konstig/rolig dröm! Vet int vad den kan betyda!
  • Nierusenu

Inte jag heller...man kan visst ha alla möjliga drömmar *asg*

• Havsjungfrun

Vet inte vad det kan betyda men drömde många konstiga drömmar när jag väntade sonen.

Svar på tråden Konstiga drömmar?