hejsan!Hur går det för dig?har du fått besked än?Jag sitter nästan i samma sitts,i september 2010 fick jag veta att jag hade en polyp i tarmen *en knuta med stjälk,när de skulle avlägsna den med coloskopi så försvann den när jag skulle vända på mig,se kunde de inte hitta den igen,var på nytt coloskopi i mars 2011 för att ta bort den men inte då heller kunde de hitta den,måste iväg på ett coloskopi igen för att ta bort den,men vågar inte,för det första är jag rädd för undersökningen då det är väldigt plågsamt och dessutom för vad jag får för svar om den är elak eller godartad ,har 4 barn som jag oroar mig för att inte få finnas för. ;( jag är 27 snart.Allt började med att jag fick ont/kramper/hugg i magen,låg ibland dubbel vikt,panikångest,sket slem och ibland blod,äter idag novaluzid och novolucol i en ganska hög dos och magen är nästan smärt fri,men skiter ibland slem.något du också gjort kanske?vad hade/har du för symptom eller hade eftersom att du fått göra en tarm undersökning? Kanske kan hjälpa varandra? hoppas det löser sig för dig.kramar