Du måste logga in för att svara i en tråd.

• luddigamaskrosen

MBT skor?!

Är det någon som har ett par MBT skor? Vad tycker ni isf om dom, funkar dom eller är det en bluff.
    Jag har ont i mina knän sen en olycka och blev tipsad om doim här men jag skulle vilja bli lite mer övertygad innan jag slänger ut så många tusen på ett par skor.

• Svar på tråden MBT skor?!
  • exiteme

Jag undrar oxå. Har satt ut annons på blocket om att köpa, men det finns nog inte många som vill sälja... Nya är de tyvärr så attans dyra

• luddigamaskrosen

Såg ett par som såldes på blocket men det va några veckor sen och dom va alldeles för små för mig.
    Vill ha ett par men jag tror nog att jag ska kosta på att köpa dom i butik så det blir riktigt rätt när dom ändå är så dyra.
    Läste om dom i en bilaga till Expressen (?) och densom hade provat dom märkte av träningsvärk i rumpa, så på något sätt måste dom ju funka. OM inte annat för att stabilisera upp sig, och det behöver jag.

• exiteme

De som säljs på blocket nu kostar 1500 kr. Men det är strl 39 3/4. Helt för stora för mig..

• luddigamaskrosen

mhm...skulle kanske kolla där då. det är ju nästan min stolek.

• exiteme

Köpte och invigde mina skor idag. Kändes skumt! Får se om jag har träningsvärk imorgon, för jag är ganska trött i benen nu...

• luddigamaskrosen

Åhh va roligt! Köpte du nya eller hittade du begagnade? Berätta hur det kändes och hur det känns nu dan efter.

• exiteme

Köpte nya. Det är viktigt, fick jag reda på, att skon passar exakt. De provas ut av en sjukgymnast. Jag har tydligen strl 38 1/3 i storlek..*S*
    Idag har jag träningsvärk.
    Men jag rekommenderar verkligen dem. De är så sköna. Hade jag haft råd, skulle jag köpt ett par sandaler också och ha inomhus!

• luddigamaskrosen

I vilken butik köpte du dom? Vad kostade dom? Vill du länka så man får se? Vart sitter träningsvärken? Hörde att det skulle ta i lår och rumpa men det kanske är olika på olika människor.
    Tusen frågor men ingen annan som verkar ha dom.

Svar på tråden MBT skor?!