• Sammet

Doft till 20-årig kille...?

Julklappstider...usch, jag vet aldrig vad lillebror ska få.
    Tips från mor var en ny doft i deo, "Det går alltid åt".
    Jag fick lukta på lite olika dofter som "skulle passa 20-åring". Tyckte Lacoste luktade gott ... Kan det passa en 20-åring?

Gärna dofttips till 18-årig tjej också

• Svar på tråden Doft till 20-årig kille...?
  • Sammet

TACK Poema!
    Nu ska jag lukta

• baby2008

ja, Armani Aqua De Gio är väldigt populär ho mig å min sambo!

• Golddigga

kille:

van gils
    armani mania
    burburry london

tjej:

giorgio beverlyhills en lila flaska

• Sammet

Tack för alla tips!

Lacoste då? Ingen som gillar den?

• ExAnimo

Min 17 årige son och alla hans kompisar (både tjejer och killar) formligen älskar Jean Paul Gaultiers le male. det är en blå randig flaska som är formad som en mans kropp.

• bizzy

vet inte hur lacoste är.. men jag rekomenderar oxo hugo boss green (eller nogon annan hugo boss) eftersom de pappar unga killar tycker jag! laste oxo non som tipsat om dolce&gabbana blue light till tjej, jättebra val! fick den i present när jag var 19 och sen dess köper jag flaska po flaska (aven deo sticket), helt klart min favorit

• Bluescreen

Är det någon, apropå parfymer, som vet om Tommy Hillfiger for men finns kvar? Var till en butik men de hade inte den! Synd, det är världens goaste parfym!

• Ackusativobjekt

Bluescreen: Jadå den finns kvar, som tur är för mig för jag skulle bli helt deppig om min kille slutade använda den! Tror den finns i de flesta butiker faktiskt.

• Bluescreen

Ackusativobjekt; Okeeej, vad glad jag blir Får köpa upp ett lager ifall att man skulle bli med pojkvän nån dag *asg* ;-D

• Annie84

Min pappa använder lacoste (är 55+) så jag skulle inte köpa den åt en 20-åring, men visst doftar den gott! Säkert finns det många ungdomar som oxå använder den..

Tommy Hillfiger använder min man, så den var nog säkert bara tillfälligt slut i affären.

• Sammet

Annie84: Fast jag tyckte den luktade ganska ungdomligt.

Får man byta tror ni? Om han inte gillar den, tänkte köpa deostick och duschtvål.

• Morbid Mistress

Ge inte parfym etc öht är mitt tips eftersom det beror mycket på den egna kroppslukten om den luktar gott på eller inte, alt ge presentkort så han kan välja själv istället.

• hursomhelst

hihi minn man har polo sport och jag själv kan inte tänka mig nån mer underbar doft han är 27, men hade den när han va 21 då vi vi träffades.. för mig får han inte byta..

Svar på tråden Doft till 20-årig kille...?