• Muppmamma

Vändbar sulky

Har ni något tips på en bra sulky som är vändbar?

Min son är drygt 1,5år men gillar bäst att sitta mot oss när vi är ute och går.

• Svar på tråden Vändbar sulky
  • Snorky

Det finns nog inte... sulkys brukar vara framåtvända. Annars heter det sittvagn.

27 dagar kvar...
  • Muppmamma

Ok, jag tycker han är för stor för sittvagn...

• MammaNova

Jag har en carena sprint delux som e hyffsat liten, med vändbar sits samt fullt liggläge ! Köpt på babyproffsen för 1900 kronor cirka !

• Muppmamma

Mamma Nova: har du någon bild på den?

• Muppmamma

MammaNova: Tack! Den var jättefin!!!

• MammaNova

Var så god ! Kanske något större än en sulky men ändå smidig och lätt att köra ! Och framförallt vändbar !

• vik

MammaNova

Fin vagn! Hur är fjädringen? Hur är den att skumpa runt i lite mer skog- stigar..?

• fabri

Kolla hur mycket barnet får väga bara. Det gjorde inte jag, maxvikten var 15 kg och min son vägde 12 när jag köpte den

• vårsol

Jag såg en med vändbart styre på harald nyborg. Vet inte hur den är dock, vi har redan en sulky så jag kollade inte så noga. Registrerade bara att det var vändbart styre och att jag hade velat ha det på vår vagn.

• MammaNova
    vik skrev 2006-12-06 20:48:44 följande:
    MammaNovaFin vagn! Hur är fjädringen? Hur är den att skumpa runt i lite mer skog- stigar..?
    Alltså fjädringen e ju sämre än i stora vagnar men jag har plockat svamp i skogen med denna och gått på stigar *S*, visst det bumpar lite men jag tyckte det var helt okej och Nova i vagnen också !
  • MammaNova

Fast jag använder min brio nova nu i vinter för den är mer ombonad, men du hade ju en ganska stor grabb som kanske inte behöver vara "inpackad" på samma sätt så då tror jag denna passar jättebra ! Kommer använda min framåt våren igen och sommaren !

• Pyret 85

Där är ingen fjädring alls i carena sprint lux. mycket därför vi bytade till EL scooter

//Mamma till världens sötaste Lian
Svar på tråden Vändbar sulky