Vändbar sulky
Har ni något tips på en bra sulky som är vändbar?
Min son är drygt 1,5år men gillar bäst att sitta mot oss när vi är ute och går.
Har ni något tips på en bra sulky som är vändbar?
Min son är drygt 1,5år men gillar bäst att sitta mot oss när vi är ute och går.
Det finns nog inte... sulkys brukar vara framåtvända. Annars heter det sittvagn.
Ok, jag tycker han är för stor för sittvagn...
Jag har en carena sprint delux som e hyffsat liten, med vändbar sits samt fullt liggläge ! Köpt på babyproffsen för 1900 kronor cirka !
Mamma Nova: har du någon bild på den?
Sätter in en nu, vänta lite bara !
MammaNova: Tack! Den var jättefin!!!
Var så god ! Kanske något större än en sulky men ändå smidig och lätt att köra ! Och framförallt vändbar !
MammaNova
Fin vagn! Hur är fjädringen? Hur är den att skumpa runt i lite mer skog- stigar..?
Kolla hur mycket barnet får väga bara. Det gjorde inte jag, maxvikten var 15 kg och min son vägde 12 när jag köpte den
Jag såg en med vändbart styre på harald nyborg. Vet inte hur den är dock, vi har redan en sulky så jag kollade inte så noga. Registrerade bara att det var vändbart styre och att jag hade velat ha det på vår vagn.
Fast jag använder min brio nova nu i vinter för den är mer ombonad, men du hade ju en ganska stor grabb som kanske inte behöver vara "inpackad" på samma sätt så då tror jag denna passar jättebra ! Kommer använda min framåt våren igen och sommaren !
Där är ingen fjädring alls i carena sprint lux. mycket därför vi bytade till EL scooter