Jag har adopterat en hund genom cain och kan tyvärr inte rekomendera det, vill inte prata skit om dem för tanken är god men pga tjaffs i föreningen så fungerar inte föreningen längre. Min voffsing visade sig vara äldre än de sa till mig, han hade ont i benen (trodde det var tabletterna som han var groggy av i början) men det var det inte... fick honom i mars tog bort honom nu i höst, vi skulle ta bort honom för benen men han fick en hjärnblödning och fick akutavlivas. Det är ju inte cains fel vare sig med ålder eller hundens skick utan djurhemmets, jag skulle inte skicka en hund som hade sådana problem att röra sig. Han fick dock ett bra avslut på sitt liv med snälla människor och framför allt en flock att tillhöra. Jag ångrar inte att jag skaffade honom för det var en go hund dock osäker på främlingar och barn + att han ville äta upp våra katter. Villatt jag berättar mer så kan jag göra det!
Finns kanske andra bättre fungerande förmedlare för just nu förmedlar de inte alls.
Endel har nog fått en mkt bra tid med sina adopterade hundar och haft de länge men det kräver eftertanke särskilt om man har barn!
Kramar från frida