• Andreas tjej

Vart köper jag bekväma mammatrosor?

Mår inte speciellt bra i graviditeten och vill slippa springa på stan i onödan.

Därför undrar jag om ni har några tips på var jag kan köpa bekväma mammatrosor?

Vad finns det för sorter förresten?

• Svar på tråden Vart köper jag bekväma mammatrosor?
  • Hjalla

Jag köpte trosor på Lindex - kanske inga riktiga mammatrosor, men de var stora och mjuka och jättesköna.

• Lejanna

Lindex har en jätteskön sort som går under magen. Jag gillade inte de som gick över hela magen, tyckte de gjorde ont-

• Tekla Maräng

Hej!

Köpte också såna som går under magen på Lindex! De är supersköna, i bomull och finns i många olika färger (om vi tänker på samma, Lejanna). De är dock inte mamma-trosor, utan vanliga hipsters.

• Lejanna

De jag tänkte på var speciella mamma-trosor, men jag körde också mycket med Lindex' vanliga, låga trosor med. Superbra!

• Tekla Maräng

Lejanna - Ok. Där vi bor har de så dålig sortering på mamma-underkläder, så jag var så glad att jag hittade sköna, billiga hipsters.

• Snuttarna

Jag köpte vanliga Sloggi (Dubble comfort maxi) i stor och bred modell och i mycket större storlek än vad jag vanligtvis har. De har varit kanonsköna och kostar bara 99kr. Ingen av mammatrosorna jag provade kändes bra, de drog in i ljumskarna på mig.

/Snuttarna *bf 28 jan 2007*
  • Soffis79

Jag köpte mina på tradera, från cocoon. De är de skönaste trosor jag någonsin haft! =)

• Snuttarna
    lite glömsk - jag köpte dem på Triumph
    /Snuttarna *bf 28 jan 2007*
  • Alderia

Jag köpte Triupmh-trosor, på Twilfit. Underbara!

• Hondan

Jag köpte gravtrosor på Lindex, stora sköna som går över magen. I like!

• Jessica24

Jag köpte toppenbra mammatrosor på KappAhl. Dom jag köpte på Lindex gav liksom inget "stöd" utan hängde mest.

♥ Victor 14/3-2006 ♥
  • Lishon

Jag kör med hipsters som sitter under magen. Inga mammatrosor utan vanliga i hipstermodell. Kanske en storlek större än vanligt. Sköna och snygga eftersom man visar sin bara bebismage. Mammatrosor brukar ju inte vara så snygga direkt.

• emma1985

jag köper 3 för 99 på lindex lowcut hotpants super duper sköna ;)

• Pyret Alm

Jag beställde ett par riktigt sköna på Minimundus.se. De går upp över magen, microfiber. Bästa jag köpt. Annars så använder jag oxå hipsters från Lindex.

• Ms Jones

Jag har inga spec. mamma-trosor utan köper åhlens supergoa hipster/boxer modell (bilder finns i mitt galleri). de är sååå sköna, och inte så dyra heller!

• skrosa

köpte min på kappahl moderline märke, tycker de är supersköna, de går upp på magen

Svar på tråden Vart köper jag bekväma mammatrosor?