Vart köper jag bekväma mammatrosor?
Mår inte speciellt bra i graviditeten och vill slippa springa på stan i onödan.
Därför undrar jag om ni har några tips på var jag kan köpa bekväma mammatrosor?
Vad finns det för sorter förresten?
Mår inte speciellt bra i graviditeten och vill slippa springa på stan i onödan.
Därför undrar jag om ni har några tips på var jag kan köpa bekväma mammatrosor?
Vad finns det för sorter förresten?
Jag köpte trosor på Lindex - kanske inga riktiga mammatrosor, men de var stora och mjuka och jättesköna.
Lindex har en jätteskön sort som går under magen. Jag gillade inte de som gick över hela magen, tyckte de gjorde ont-
Hej!
Köpte också såna som går under magen på Lindex! De är supersköna, i bomull och finns i många olika färger (om vi tänker på samma, Lejanna). De är dock inte mamma-trosor, utan vanliga hipsters.
De jag tänkte på var speciella mamma-trosor, men jag körde också mycket med Lindex' vanliga, låga trosor med. Superbra!
Lejanna - Ok. Där vi bor har de så dålig sortering på mamma-underkläder, så jag var så glad att jag hittade sköna, billiga hipsters.
Jag köpte vanliga Sloggi (Dubble comfort maxi) i stor och bred modell och i mycket större storlek än vad jag vanligtvis har. De har varit kanonsköna och kostar bara 99kr. Ingen av mammatrosorna jag provade kändes bra, de drog in i ljumskarna på mig.
Jag köpte mina på tradera, från cocoon. De är de skönaste trosor jag någonsin haft! =)
Jag köpte Triupmh-trosor, på Twilfit. Underbara!
Jag köpte gravtrosor på Lindex, stora sköna som går över magen. I like!
Jag köpte toppenbra mammatrosor på KappAhl. Dom jag köpte på Lindex gav liksom inget "stöd" utan hängde mest.
Jag kör med hipsters som sitter under magen. Inga mammatrosor utan vanliga i hipstermodell. Kanske en storlek större än vanligt. Sköna och snygga eftersom man visar sin bara bebismage. Mammatrosor brukar ju inte vara så snygga direkt.
jag köper 3 för 99 på lindex lowcut hotpants super duper sköna ;)
Jag beställde ett par riktigt sköna på Minimundus.se. De går upp över magen, microfiber. Bästa jag köpt. Annars så använder jag oxå hipsters från Lindex.
Jag har inga spec. mamma-trosor utan köper åhlens supergoa hipster/boxer modell (bilder finns i mitt galleri). de är sååå sköna, och inte så dyra heller!
köpte min på kappahl moderline märke, tycker de är supersköna, de går upp på magen